Torish
20.12.17,15:45
Rada by som vedela vaše názory, skúsenosti,.... ohľadne fakulty verejnej správy.

Študujem v KE na UPJŠ (čo nie je ani dôležité) a nebavia ma predmety ktoré sú súčasťou tohto odboru (z 10 ma 1 baví možno) ako ma celkovo nebaví ani škola. Avšak chcem vedieť váš názor čo sa týka tejto fakulty či sa ju oplatí študovať pretože rozmýšľam o zanechaní štúdia a neviem či spravím dobre alebo radšej sa zaprieť a zvládnuť aspoň 3 roky Bc.

Ďakujem vám :-)
Tweety
20.12.17,14:53
Verejná správa je o ničom, nemáš z nej žiadnu perspektívu. Radšej prejdi na nejakú inú. Pozri tu, riešilo sa to tu už. www.porada.sk/t300667-aky-ma-prinos-do-zivota-studium-na-fakulte-verejnej-spravy.html#post2977511
vicktor
21.12.17,08:14
A co je ako druha moznost?
bettylou
21.12.17,18:55
pokiaľ ťa to nebaví, tak určite už neštuduj, lebo aj v ďalšej práci budeš len frustrovaná, z toho prečítaného ti asi ani nejde prispieť svojou troškou ľudskej rase do mlyna, ale len sa zabezpečiť
Torish
26.12.17,20:15
V dnešnej dobe každý smeruje k tomu aby sa v živote mal (ak je možnosť) o niekoľko stupňov lepšie. Jedna polovica študuje preto, že je to potrebné pre ich výkon práce a druhá polovica aby príjem ich platu bol vyšší, to je evidentne jasné. Preto je logické rozmýšľať o tom, že či sa oplatí daná vysoká škola študovať predsa nepremárnim zbytočné roky na škole po ktorej budem zarábať výškou minimálnej mzdy a v praxi pri uplatnení mi titul z takejto vysokej školy nepomôže. Za tie roky môžem mať niekoľko ročnú prax. Toť vše!
bettylou
26.12.17,20:53
nie je všetko zlato, čo sa blyští, nie je všetko šťava, čo kôň vyští
Torish
26.12.17,21:31
Súhlasím, že nie všetky veci ktoré sa na prvý pohľad javia pozitívne aj v skutočnosti sú. Z hľadiska toho som sa pýtala na prínos konkrétnej fakulty do môjho životopisu.
bodliak
27.12.17,08:45
Frustrovaný úradník je predsa základný predpoklad verejnej správy.
Oliwa
27.12.17,09:30