Eva2018
30.04.18,12:27
Som študentkou Vyššej odbornej školy so zameraním- diplomovaná sestra. Jedná sa o katolícku cirkevnú školu, kde som bola prijatá napriek môjmu reformovanému vierovyznaniu. Dnes sa táto skutočnosť stala veľkým problémom, kvôli čomu ma chcú zo školy vylúčiť. 12.4. ma podmienečne vylúčili a 20.4.definitívne. Ani na moje odvolanie nepočkali a konali bez uváženia! Je to protiprávne a zo strany školy nekalé!!!
Taynee
30.04.18,11:28
Antidiskriminačný zákon si vieš určite stiahnuť aj sama na nete. Mám otázku. Aký je teraz problém, prečo ťa chcú vyhodiť? Nechceš sa zúčastňovať náboženskej výchovy? Nesúhlasíš s filozofiou školy? Resp. upresni to.
Eva2018
30.04.18,12:27
O antidiskr. zákone viem /Zák. č. 365/2004/. Náboženskej výchovy som sa prvý semester nemohla zúčastňovať z osobných dôvodov. Riešila som to tak, že som chodila do oratória. S filozofiou školy súhlasím. Jedine čo vadí mne je to, že na tejto škole nie je morálka, empatia a úcta. Som matkou dvoch detí a neraz apelovali aj na to, že sa mám venovať škole alebo deťom! Pritom mám najlepší prospech a s dochádzkou nie je žiadny problém. 20.04. som obdržala podmienečné vylúčenie zo školy a následne ma škaredo vyhodili aj z klinických cvičení!!! Na to nemali právo, lebo ako občan SR mám právo sa odvolať. O štyri dni som bola definitívne vylúčená pre porušenie pracovnej disciplíny na KLC. Celý prípad je vykonštruovaný, len aby ma zničili. Do školy nemôžem chodiť, lebo mi to neumožnili! Bola som ponížená a škaredo vyhodená, aj keď som nič nevyviedla.
Taynee
30.04.18,12:43