Tomas01
10.08.18,20:41
Pracujem ako farmaceutický laborant v lekárni. Vedúci farmaceut odo mňa žiada, presnejšie povedané núti ma, aby som mal svoj mobil vždy pri sebe a okamžite mu ho zdvihol, keď mi volá. Musím to podľa neho urobiť aj v prípade, že som uprostred expedovania liekov a momentálnej práce s pacientom. V lekárni máme, samozrejme, i firemný telefón a v jeho dosahu vždy pracuje kolegyňa laborantka, ktorá by ho mohla zdvihnúť. Vedúci farmaceut nie je majiteľom lekárne. Ďakujem Vám za odpoveď.
bodliak
10.08.18,18:59
Nie, nemusíš. Práve opak by mohol byť problém, ak by si zdvíhal svoj súkromný mobil príliš často...
buchač
10.08.18,19:06
Okamžite sa ani pes nevyondie.
Lubos1978
10.08.18,19:09
Skúsil si dať šéfovi spätnú väzbu, že to nie je vhodné pri pacientovi, alebo z hľadiska hygieny pri práci? Ak je rozumný, nemôže mať problém chvíľu počkať, kým zavoláš z firemného telefónu späť. Odporúčam neargumentovať právnymi predpismi, ale tým, že to nie je vhodné z hľadiska prístupu k zákazníkovi - pacientovi. Ak máte firemný telefón, prečo volá na súkromný?
veronikasad
10.08.18,19:12
Pokial je na prevadzke služobný telefón, nemusis dvihat nadriadenemu súkromný mobil. Len potom ho nedvíhaj v pracovnom case ani inym, lebo kto chce psa bit, palicu si najde ...

Doporucujem vopred riešiť s majiteľom lekárne....
Tomas01
10.08.18,19:34
Vysvetlil som mu, v akej som bol situácii. Že v danej chvíli som expedoval. Preto bol nahnevaný, viac ma nepustil k slovu. Práve tým by som chcel v nasom najblizsom rozhovore argumentovat-prístup k pacientovi. Nechcel by som sa vôbec oháňať právom. To je len pre ,,pokoj mojej duše". Je to moja prvá lekáreň. Pracujem len pár mesiacov. Chcel som sa uistiť, že moje zásady sú ukotvené aj v práve.
Dáša_
10.08.18,19:48
Telefón počas práce nezdvíhaš iba šéfovi, alebo počas práce nezdvíhaš svoj súkromný telefón vôbec? Lebo to nedvíhanie môže mať veľa variant....
Tomas01
10.08.18,19:54