belanka
30.12.07,09:54
Ahojte.Ja som taký počítačový laik a stále mi to nejde.Môže mi prosím pekne niekto napísať postup ako pre koňa(bod po bode)na napalovanie dvd?Mám dvd decrypter,windows vista.Aj keď som napálila,na počítači sa dalo,ale dvd prehrávač mi písal,že je to čisté.Ďakujem.
Stefan2005
30.12.07,09:23
....Aj keď som napálila,na počítači sa dalo,ale dvd prehrávač mi písal,že je to čisté....

To zvýraznené možno chápať tak, že na počítači sa vypálené DVD dalo prehrať? Ak áno, chyba môže byť i v tom, že stolný DVD prehrávač jednoducho nepodporuje vypálený formát (stáva sa, že niektoré akceptujú iba DVD+R formát).
Treba preto pozrieť, aké formáty akceptuje DVD prehrávač, a skúsiť znova vypáliť na iné média (+,- , prípadné výrobcu, a pod.)...
ayya
30.12.07,09:36
To zvýraznené možno chápať tak, že na počítači sa vypálené DVD dalo prehrať? Ak áno, chyba môže byť i v tom, že stolný DVD prehrávač jednoducho nepodporuje vypálený formát (stáva sa, že niektoré akceptujú iba DVD+R formát).
Treba preto pozrieť, aké formáty akceptuje DVD prehrávač, a skúsiť znova vypáliť na iné média (+,- , prípadné výrobcu, a pod.)...

DVD+R ... je format? ... ja som laik, ale pod formatom rozumiem koncovku na subore za bodkou... napr. .avi, alebo .divx, ale mozem sa mylit ...
videla som tu niekde program na zmenu formatu ... mrknem na to, ci sa to v pripade .divx (co je asi najcastejsi format filmov, ktore koluju po nete) da preformatovat na tie druhy, ktore sem napise belanka, ked to zisti ... potom by som sem pripojila link pripadne ;)
ayya
30.12.07,09:40
.Aj keď som napálila,na počítači sa dalo,ale dvd prehrávač mi písal,že je to čisté.
tiez mam taky problem obcas, neprehrava mi format .divx

mrkni do navodu a napis sem, ake formaty vie prehrat vas prehravac, ok? ... ale dobre, ze to pises ... :) aspon sa tomu budem venovat a skusim s tym nieco aj ja robit, mam par filmov, ktore by som si rada pozrela aj na televizore ...;)
Stefan2005
30.12.07,09:46