Zavrieť

Porady

Rodinné prídavky

Prosim, viete mi poradit, ci mam narok na rodinne pridavky, ak som stale student denneho studia na vysokej skole a zacala som podnikat (som konatelkou firmy).
Dakujem
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Korytnák Pozri príspevok
Prosim, viete mi poradit, ci mam narok na rodinne pridavky, ak som stale student denneho studia na vysokej skole a zacala som podnikat (som konatelkou firmy).
Dakujem
uveď prosím svoj vek
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Korytnák Korytnák

Korytnák je offline (nepripojený) Korytnák

Mam 21 rokov
0 0
Korytnák Korytnák

Korytnák je offline (nepripojený) Korytnák

Mám 21 rokov.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Korytnák Pozri príspevok
Mám 21 rokov.
ako študent denného štúdia, do veku 25 rokov si nezaopatreným dieťaťom s nárokom na prídavok na dieťa. Výška príjmu sa nesleduje
0 0
Korytnák Korytnák

Korytnák je offline (nepripojený) Korytnák

Ďakujem velmi pekne
0 0
Korytnák Korytnák

Korytnák je offline (nepripojený) Korytnák

A viete mi prosim este poradit ako je to so sirotkymi pridavkami?
Dakujem.
0 0
katka50 katka50

katka50 je offline (nepripojený) katka50

Korytnák Pozri príspevok
A viete mi prosim este poradit ako je to so sirotkymi pridavkami?
Dakujem.
Zákon 461/2003 § 76
Podmienky nároku na sirotský dôchodok

Na začiatok

(1) Nárok na sirotský dôchodok má nezaopatrené dieťa, ktorému zomrel rodič alebo osvojiteľ dieťaťa, ak rodič alebo osvojiteľ ku dňu smrti bol poberateľom starobného dôchodku, predčasného starobného dôchodku alebo invalidného dôchodku alebo ku dňu smrti získal počet rokov dôchodkového poistenia na nárok na invalidný dôchodok, alebo splnil podmienky nároku na starobný dôchodok, alebo zomrel v dôsledku pracovného úrazu alebo choroby z povolania.