Zavrieť

Porady

aka pozicka je vyhodna ci uver?

Dobry den vam prajem.Neviem ci pisem na spravnu rubriku ale inu vhodneisiu mojej otazke som nenasiel.
Prosim o radu aku pozicku ci uver a kde v akej banke ak viete poradit mam zobrat ked chcem kupit pozemok do 10 tisic euro a zacat stzavat dom .Pracujem ako zdravotnicky opatrovatel v rakusku , chodim na dvoj tyzdnove turnusi , kazde dva tyzdne plat mam dobry a splacat by som bol schopny aj ked radsej dlhsie a pomalsie po mensich splatkach.
mam zobrat uver lebo si myslim ze stavanie domu casom hrubu stavbu potrebzujem a s platu ktory mam by som dalej mohol dokupovat dalsie potrebny material na dostavanie domu potrebujem peniaze v podstate teraz na kupu pozemku a stavbu hrubej stavby co mi staci 500 tisci korun este slovenskych v prepocte.Prosim vas o radu .dakujem Vam
Naposledy upravil Dav : 07.10.10 at 13:26
Usporiadat
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Nooo, moc si vyberať nemožeš( ak vobec budeš mať z čoho)-tie zahraničné príjmy naše banky moc neuznávajú...
1 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
marek1988 marek1988

marek1988 je offline (nepripojený) marek1988

nepoznas niekoho kto by mi v tom vedel poradit dokladne a najspravnejsie aj za penaznu hotovost samozrejme?dakujem ti
0 0
marko182 marko182

marko182 je offline (nepripojený) marko182

Nechcem robit reklamu, kedze osobnu skusenost nemam, ale mozes skusit napriklad Hypocentrum. Na stranke pisu, ze sluzby poskytuju bezplatne, takze nemas co stratit. Ale urcite je na trhu mnoho inych firiem alebo jednotlivcov. Staci trochu pogooglit.
1 0
katarina.j katarina.j

katarina.j je offline (nepripojený) katarina.j

som len človek
marek1988 Pozri príspevok
nepoznas niekoho kto by mi v tom vedel poradit dokladne a najspravnejsie aj za penaznu hotovost samozrejme?dakujem ti