Zavrieť

Porady

Ako často a či vôbec pridávate soľ do umývačky riadu keď používate tablety?

Ahojte, som tu nový, hádam som sa trafil. Už nejaký mesiac máme doma so ženuškou umývačku. Samozrejme pred prvým spustením sa doplnila soľ, jeden krát som ju pustil naprázdno a bla, bla.... . Odvtedy pracuje ako hodinky, všetko dobre umyje málokedy je problém s nejakými čmuhami a pod. Proste spokojnosť. Používame tablety 3v1. Ale od novoty čakám, kedy si vypýta umývačka soľ a ona stále nič. Kontrolka sa nikdy ani nerozsvietila, proste sa nesťažuje. Len sa bojím, aby náhodou sa nepoškodil ten dekalcifikátor, ktorý odvápňuje vodu a na to práve potrebuje soľ. Na našich stránkach je okolo tohoto zariadenia totižto strašne málo napísané, ešte aj ten návod k umývačke stojí za dve veci. Aj keď som pozeral aj tu na porade nejaké diskusie ku umývačkám, nikto sa týmto problémom nezaoberá. Pritom už na x stranách je písané, že treba soľ pridávať aj pri použití tabliet 2v1 alebo 3v1. Totižto aj keď tableta soľ obsahuje, tak sa táto soľ rozpúšťa až priamo v umývačke a vstup vody spolu s dekalcifikátorom, beží povedzme na sucho-bez soli. Len tak zo srandy som dnes otvoril zásobník na soľ /prvý krát od kúpi a naplnenia/ a ten je stále plný vody a soli, ako keby ten dekalcifikátor ani nepracoval. Máte aj Vy podobnú skúsenosť alebo ako sa správajú Vaše umývačky? Vďaka predom za prípadné odpovede.
Usporiadat
ondrejvla ondrejvla

ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac
Mne vydrží soľ v umývačke tak 2 mesiace a to ju púšťam naplno 2x denne.
Neboj sa, ona si sama vypýta, keď sa jej bude žiadať.
4 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Lubaba Lubaba

Lubaba je offline (nepripojený) Lubaba

ondrejvla Pozri príspevok
Mne vydrží soľ v umývačke tak 2 mesiace a to ju púšťam naplno 2x denne.
Neboj sa, ona si sama vypýta, keď sa jej bude žiadať.