Zavrieť

Porady

Pestovanie plánt

Som totálny začiatočník. Konečne mám záhradu, už aj pokopanú a začala som si sadiť plánty. Kaleráb, paradajky a papriku.
No je to katastrofa. Rastlinky sú tenké a vysoké, také chúdiatká. Dočítala som sa , že aj keď majú dosť svetla, aj vlahy, tak mi budú takéto pretože mám doma teplo. Nemám ich kde inde sadiť. Tak mi nezostáva nič iné, len ich vo vhodnom období vysadiť von, priamo do záhrady.
Je možné si aj v paneláku vypestovať dostatočne silné plánty? A keď tak aký zvoliť postup.
Naposledy upravil arizona : 19.03.11 at 11:58
Usporiadat
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Mozes pestovat aj na cinziaku,ale asi treba stlmit radiator

A kaleraby maju radsej chladno. Ja ich sadim uz vo februari do nevykurovaneho sklenika, tam mam vzdy pekne silne rastlinky, lebo na parapete v dome su tiez iba slabe. Vadi im teplo.

Skus ich vzpruzit hnojivom Crystalon start.

Viac rad najdes v starsej teme http://www.porada.sk/t136955-balkonove-paradajky.html
6 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
avonboy avonboy

avonboy je offline (nepripojený) avonboy

28/185/88:-) este nieco? :-) ...viac
alebo ix vysievaj trosku neskor
0 0
stych stych

stych je offline (nepripojený) stych

avonboy Pozri príspevok
alebo ix vysievaj trosku neskor
Takže skúsim ešte raz vysiať a hodím ich na balkón a keď budú hlásiť silnejšie mrazy , tak ich šupnem na noc dovnútra. Nebude to pre nich horšie? Možno už teraz nebude mrznúť?
0 0
avonboy avonboy

avonboy je offline (nepripojený) avonboy

28/185/88:-) este nieco? :-) ...viac
vysvetlivka: x=ch