Zavrieť

Porady

Vzor návrhu na výživné

Prosím o radu, som študentkou VŠ, 3. ročník. Moji rodičia sa pred nedávnom rozviedli a s otcom sme sa dohodli na výživnom mimosúdne. Mám nárok na sociálne štipendium avšak musím mať súdom určené výživné. Potrebovala by som vzor návrhu/žiadosti o výživné, avšak na internete nachádzam len vzory pre neplnoleté deti, resp. deti nežijúce s rodičmi vôbec. Ja žijem s matkou a otec s nami nežije. Ďakujem veľmi pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Chcela by som sa ešte opýtať, musím tam zadať sumu, o ktorú žiadam,nemôže to určiť súd?

    bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

    bubkoch
    aky vzor ? ziaden nie je, predsa kazda ziadost je individualna ...
    napis súdu obycajny list kde uvedies ze ziadas o urcenie vyzivneho na seba, strucne napises dovody (podstatne su pre urcenie vysky vyzivneho), uvedies svoje naklady, odkedy ziadas a kolko ziadas ... podpises, odnesies 4 kopie do podatelne a cakas ...

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    Alexandra57 Pozri príspevok
    Chcela by som sa ešte opýtať, musím tam zadať sumu, o ktorú žiadam,nemôže to určiť súd?
    ano musi tam byt suma a sud rozhodne na zaklade predlozenych dokazov

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    bubkoch Pozri príspevok
    aky vzor ? ziaden nie je, predsa kazda ziadost je individualna ...