Zavrieť

Porady

Práca na DIČ?

Mám HPP na dobu neurčitu a občas mám možnosť a čas privyrobiť si(napr.:sprostredkovanie požičiek ale aj výpomoc na stavbe...).Z rôzných dôvodov nechcem ísť na živnosť,počul som že sa daju nejaké práce robiť na DIČ.Preto Vás prosím o radu, či je to pravda,pokiaľ áno:
1.ako sa to vybavuje
2.čo sa dá robiť na DIČ
3.čo treba platiť(odvody...)
Prosím Vás o zhovievavosť pretože v tomto som uplný laik,hľadal som aj tu na fóre,ale nič konkrétnejšie som nenašiel.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    plavčík je offline (nepripojený) plavčík

    človek s dušou plavčík
    práca na DIČ ? Nemyslel si náhodou dohodu o vykonaní práce?
    Prosím upresni.

    Pokiaľ viem, tak sprostredkovanie pôžičiek sa nedá robiť na dohodu, ale musí byť živnosť, ale možno sa mýlim. Pokiaľ ide o výpomoc na stavbe...tak to môžeš pracovať na dohodu , alebo vedľajší pracovný pomer.

    Skús napísať viac čo si myslel tým DIČ / lebo skratka DIČ sa používa ako daňové identifikačné číslo../

    igiok1 je offline (nepripojený) igiok1

    igiok1