Zavrieť

Porady

Napalovanie dvd

Ahojte.Ja som taký počítačový laik a stále mi to nejde.Môže mi prosím pekne niekto napísať postup ako pre koňa(bod po bode)na napalovanie dvd?Mám dvd decrypter,windows vista.Aj keď som napálila,na počítači sa dalo,ale dvd prehrávač mi písal,že je to čisté.Ďakujem.
Usporiadat
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
belanka Pozri príspevok
....Aj keď som napálila,na počítači sa dalo,ale dvd prehrávač mi písal,že je to čisté....
To zvýraznené možno chápať tak, že na počítači sa vypálené DVD dalo prehrať? Ak áno, chyba môže byť i v tom, že stolný DVD prehrávač jednoducho nepodporuje vypálený formát (stáva sa, že niektoré akceptujú iba DVD+R formát).
Treba preto pozrieť, aké formáty akceptuje DVD prehrávač, a skúsiť znova vypáliť na iné média (+,- , prípadné výrobcu, a pod.)...
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
ayya ayya

ayya je offline (nepripojený) ayya

Stefan2005 Pozri príspevok
To zvýraznené možno chápať tak, že na počítači sa vypálené DVD dalo prehrať? Ak áno, chyba môže byť i v tom, že stolný DVD prehrávač jednoducho nepodporuje vypálený formát (stáva sa, že niektoré akceptujú iba DVD+R formát).
Treba preto pozrieť, aké formáty akceptuje DVD prehrávač, a skúsiť znova vypáliť na iné média (+,- , prípadné výrobcu, a pod.)...
DVD+R ... je format? ... ja som laik, ale pod formatom rozumiem koncovku na subore za bodkou... napr. .avi, alebo .divx, ale mozem sa mylit ...
videla som tu niekde program na zmenu formatu ... mrknem na to, ci sa to v pripade .divx (co je asi najcastejsi format filmov, ktore koluju po nete) da preformatovat na tie druhy, ktore sem napise belanka, ked to zisti ... potom by som sem pripojila link pripadne
0 0
ayya ayya

ayya je offline (nepripojený) ayya

belanka Pozri príspevok
.Aj keď som napálila,na počítači sa dalo,ale dvd prehrávač mi písal,že je to čisté.
tiez mam taky problem obcas, neprehrava mi format .divx