Zavrieť

Porady

Žiadosť o zvýšenie mzdy

Ahoj Poradáci, mala by som na Vás jednu prosbu. S kolegyňou si chceme podať žiadosť o zvýšenie platu, ale obidve sme dosť skromné a nevieme si dať rady, čo tam napísať, ako sa vychváliť, len aby sme to zvýšenie dosiahli. Poraďte nám, prosím. Ďakujeme.
Usporiadat
Anonymka Anonymka

Anonymka je offline (nepripojený) Anonymka

som baba, ktorá je mladá - už skúsenejšia, ktorá miluje život, zábavu a svoju prácu ...viac
Ahoj. Aj ja rozmýšlam nad tým, že požiadam o zvýšenie. Ale som taká nesmelá, keď ide o takéto veci. Postupne mi zvyšovali, ani som pýtať nemusela, ale zdá sa mi, že za to, čo všetko robím vo firme, by som si zaslúžila oveľa lepšie ohodnotenie. V každom prípade by som argumentovala tým, že čo všetko robím, čo vopred ani nebolo dohodnuté, že si vždy načas plním povinnosti, občas robím aj nad rámec, študujem zákony, vždy im výdem v ústrety, všetko hneď vybavím, keď treba, aj zastúpim niekoho vo firme, mám veľkú zodpovednosť, napr. aj teraz ma poverili dohĺadom nad ochranou osobných údajov. Takže opíšte tam všetko, čo robíte, že od Vás žiadajú stále viac a viac, a máte pocit, že nie sú s Vami spokojný, lebo to nijako nedávajú najavo (myslím finančne), zbytočné je tam uvádzať, že v iných firmách za tieto peniaze ... To ich iba znervózni.

Tak asi toto. Aj ja by som rada požiadala ale som bojko Tak do toho, smelo...
0 0
heket heket

heket je offline (nepripojený) heket