Zavrieť

Porady

mám nárok na dávku v nezamestnanosti?

Dobrý deň,
Na Porade som nový takže neviem či som správne zaradil tému. Potrebujem pomôcť a poradiť.


Pracoval som vo firme z ktorej som bol pre nadbytočnosť prepustený (kvôli kríze). Takže som od 1.3.2009 nezamestnaný. Podľa odpracovaných rokov mám nárok na podporu v nezamestnanosti, ale je tu jeden háčik.
Keď som sa bol registrovať na úrade práce, tak mi bolo povedané, že nárok nemám, pretože študujem na vysokej škole a to formu štúdia dennú-dištančno prezenčnú. V škole som vedený ako denný študent, preto že škola nemá externú formu štúdia. A podľa úradu práce teda nemám nárok ani na korunu, aj keď som poctivo pracoval a odvádzal všetky odvody. Určite nie som jediný s týmto problémom, je nás viac spolužiakov, ktorí zostali nezamestnaný.


Ja už nebývam s rodičmi a musím zaplatiť byt, elektriku a iné veci, a preto Vás chcem požiadať, aby ste sa vyjadrili k môjmu problému. Verím že existuje riešenie aj na takúto medzeru a nedokonalosť v zákone
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    radino50 Pozri príspevok
    Dobrý deň,
    Na Porade som nový takže neviem či som správne zaradil tému. Potrebujem pomôcť a poradiť.