Zavrieť

Porady

Príslušník policajného zboru (podmienky prijatia)

Dobrý deň, mal by som dva dotazy ohladne prijatia za príslušníka PZ a to nasledovné:
1) aké je ombedzenie čo sa týka dioptrických okuliarov. Mám na mysli, že keď nosím okuliare s dioptriami viac ako 0,5 čo je tolerancia u justičnej a štátnej polície, či môžem vykonávať aspoň prácu v kancelárií. A ešte ako je to s kontaktnými šošovkami ? Berie sa to do úvahy alebo nie ?

2)počas prípravy, t.j. 6 mesiacov štúdia, je toto platené, alebo nie ?

Za odpovede vopred každému ďakujem
Usporiadat
ekomart ekomart

ekomart je offline (nepripojený) ekomart

mal by si byť bohatý
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

Jaakuboo Pozri príspevok
Ahojte môže mi tu niekto poradiť, ak študujem na VS, ale už ma to tam nebaví a ukončím štúdium a chcem ísť za štátneho policajta, čo všetko musím vybaviť ?

Račej by som bol keby mi z vás niekto bol ochotný poradiť napísal nick na Pokec alebo FB pokecáme ... dik
skús si pozrieť príspevok pred tvojim, je tam kopec info
0 0
Jaakuboo Jaakuboo

Jaakuboo je offline (nepripojený) Jaakuboo

ako o to mam poziadat a kde to mam zaslat ?
0 0
242micro 242micro

242micro je offline (nepripojený) 242micro

a je sanca aj bez maturity dostat sa tam?....stredna je ukoncena..len matura chyba..hm?vdaka.
co nerobia vynimky..ak sa spravia psycho aj fyzicke testy.
0 0
Jaakuboo Jaakuboo

Jaakuboo je offline (nepripojený) Jaakuboo

242micro Pozri príspevok
a je sanca aj bez maturity dostat sa tam?....stredna je ukoncena..len matura chyba..hm?vdaka.
co nerobia vynimky..ak sa spravia psycho aj fyzicke testy.
niekto to tu uz pisal, ze maturita musi byt, ale viem, ze ak by si chcel ist za prof vojaka tak tam nemusis mat maturitu...
0 0
242micro 242micro

242micro je offline (nepripojený) 242micro

Jaakuboo Pozri príspevok
niekto to tu uz pisal, ze maturita musi byt, ale viem, ze ak by si chcel ist za prof vojaka tak tam nemusis mat maturitu...