Mrznutie PC môže byť spôsobené viacerými javmi. Chyba v hardware, alebo software (vrátane nekompatibility dielov, software, konflikty v priraďovaní pamäte a podobne).
Ak píšeš, že daný jav sa deje iba pri návšteve netu, tak chyba môže byť:
- chybný ovládač modemu
- chybný modem (router)
- chybný ovládač sieťových pripojení
- chybné nastavenie
- chybný prehliadač, zlá práca s pamäťou
- konflikt software (napr. sa môže biť Firewall s antivírusom - môj obľúbený problém pri Paranoidnom firewalle, keď po preinštalovaní zabudnem povoliť AV, resp. nebežia Ti dva Antivírusy?)
ak máš pripojený PC k netu cez pevnú linku (nie WIFI):
- chyba v kábli
- chyba v zástrčke
ak WIFI
- chyba v wifi module (môže byť aj zle nastavený)
- chyba v USB porte, kábli
- chyba v USB drivery
Keďže sa chyba vyskytuje aj po preinštalovaní Windowsu, nejedná sa o chybu v registroch, alebo v driveroch.
Teda predpokladám, že sa jedná o hardwarovú chybu, alebo ak pri preinštalovaní boli zálohované nastavenia napr. prehliadača aj s pluginmi, tak konflikt môže robiť prehliadač.
Rada:
Zmeň prehliadač (ak používaš IExlorer, použi niečo iné) a naopak.
Ak to bude pokračovať, pozri káble, skús iný modem (napr. si požičať od kamoša)