Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Mne to prislo pred pol rokom, ignorovat, to este stale sa pokusaju vymamit prachy? ja mam uz uplny klud a nereagovala som ani raz.
0 0
Matej Krajči Matej Krajči

Matej Krajči je offline (nepripojený) Matej Krajči

Dobry den aj ja mam ten isty problem ale mne sa to taha uz od januara minuleho roka a urobil som chybu a zaplatil som im 134€. Posielaju dalsie faktury a najnovsie mi prislo taketo cosi:
Vážený klient!

Vo veci Vašej neuhradenej pohľadávky sme boli poverení spoločnosťou Flavio Contrepacore and Co. Ltd. presadením jej právnych záujmov na území Slovenskej a Českej republiky. Do dnešného dňa ste nereagovali na výzvy nášho mandanta na zaplatenenie predmetnej pohľadávky.

Konáme v zastúpení nášho Mandanta, spoločnosti Flavio Contrepacore and Co. Ltd., Seychelles

Mandátne číslo zmluvy: FCC-5134-1121

Pohľadávka: 194,95 €
Úrok 0,00 €
Poplatky 5,00 €
Uhradené: 131,95 €
Zmeny: 0,00 €

Celkový dlh spoločnosti: 68,00 €



Týmto Vás vyzývame uhradiť Vašu dlžobu v lehote do 14 dní odo dňa doručenia tejto výzvy na nasledujúce bankové spojenie:

Úhrada prevodom alebo priamym vkladom

SLOVENSKÁ REPUBLIKA (EUR)

Banka: Tatrabanka, a.s.
Číslo účtu: 2922855549 / 1100

IBAN: SK58 1100 0000 0029 2285 5549
BIC: TATRSKBX


Česká republika (CZK)*

Banka: VOLKSBANK CZ, A.S.