Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Lenze, mne uz davno dva tyzdne uplynuli Ci to myslia od dodania faktury?
Vaše prihlásenie bolo uskutočnené
dňa 06.08.2009 a odvtedy som nebol na stranke
0 0
hena22 hena22

hena22 je offline (nepripojený) hena22

pošli to osdtúpenie aj tak, zdôrazni, že si zmluvu uzatvoril omylom, do ktorého ťa uviedli oni nejasnými formuláciami a že ich služby si vôbec nevyužíval a ani nemieniš využívať. Ak sú slušná firma, budú so zrušením zmluvy súhlasiť, poplatok za tie 3-4 mesiace čo prešli ale asi budeš musieť zaplatiť. Prípadne, ak nie, prilep sem ich odpoveď, uvidíme čo ďalej
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Dakujem Vam za pomoc.
Aj som uzatvoril, jediny dovod preco som sa registroval je tam sutaz o citacku eBookov, a ja rad citam knihy. Chcel som skusit stastie.
3-4 mesiace nie su az tak vela, viac je tych 60€.
Ale pochybujem ze su slusna firma.
Hena22 aj ja som z PD, bolo by mozne sa dnes stretnut a prebrat to? ako mam napisat odstupenie, pripadne ako sa dohosnut na splatkovom kalendari....rodicov nechcem do toho tahat, by ma zabili

Priznavam moja chyba je ze som neprecital poriadne podmienky...
Naposledy upravil erik.aragorn : 03.11.09 at 07:39
0 0
hena22 hena22

hena22 je offline (nepripojený) hena22