Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

ma to este jeden hacik, oni su neplatcami dph, tak to stoji na fakture, tam je znenie toho zakona trocha ine...skusim to preposlat dalej
0 0
adhoc adhoc

adhoc je offline (nepripojený) adhoc

iqwar : podla faktury je firma neplatcom dph
samiria: tak cakam teda na list od sudu a naslednu exekuciu a ked mi pridu zobrat televizor tak si zoberem tvoj ... neviem ci ma niekto nervy vyckavat co sa stane ..ja to vsetko neham preverit mojim pravnikom
0 0
VAS0 VAS0

VAS0 je offline (nepripojený) VAS0

zdravim vospolok. No neviem ako vy, ale mna to tu uz nebavi citat co sa tu pise, ze polovica hovori, ze neplatit a dalsia, ze platit. Hladam odvazlivcov, ktory pojdu so mnou do markizi to riesit a musia vypovedat dany problem pred kamerou. Sestra ma znameho krejcu a potrebujeme troch ludi z BA. Kto sa toho podujme napiste mi na email (1jozefvasilko1@gmail.com) alebo tu
0 0
ivana5 ivana5

ivana5 je offline (nepripojený) ivana5

je tu nieco, nove v nasejveci?
0 0
Samiria Samiria

Samiria je offline (nepripojený) Samiria

adhoc - chcela som prispieť svojim názorom, nikomu ho nevnucujem, kludne to daj preverit, ja som sa dnes tiez chcela rozpravat s pravnickou, ale bohuzial ponahlala sa na pojednavanie, tak sme to akosi nestihli prebrat =(