Strana 69 z 236 PrváPrvá ... 19596061626364656667686970717273747576777879119169 ... PoslednáPosledná
Problem s web stránkou basne - portal

Máme na Slovensku dobré firmy?
www.referencie.sk
Ak áno, pridajte referenciu

1. 03.11.09 Problem s web stránkou basne - portal
    06:49
    erik.aragorn je offline (nepripojený)
    Senior Member
    Členom od: 29.10.09
    Miesto:
    pochváliť
    Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
    Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
    Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
    Junior Member
    Členom od
    03.11.09
    Súhlasov:
    3

Re: Problem s jednym web portalom

a nestresujte s tymy VOP lebo povodne maju aj na SOIk lebo ked som im pisala tak som tam dala ten original z reg mailu

Junior Member
    Členom od
    04.11.09
    Súhlasov:
    0

JA SOM TIEZ NASLA JEDNU ZAUJIMAVOST S KTOROU SA VYTIAHNEME BOHUZIAL TUTO MAJU ZAUJIMAVOST SEM NENAPISEM ABY TO NEODHALILI, ALE AK MATE ZAUJEM TAK MOJ NICK JE 07DANKA A TAM BY SME SA MOHLI PISAT RP-CKA PROSIM OZVYTE SA

Junior Member
    Členom od
    04.11.09
    Súhlasov:
    0

Prosim Vas potrebovala by som na Vas niaku mailovu adresu alebo vam poslem moju chcem sa porospravat.

Junior Member
    Členom od
    06.09.07
    Súhlasov:
    0