Neviem, ale pri ohlásení živnosti na ŽU si každý vypisuje formulár. Požiadala by som príslušnú pracovníčku, aby mi ukázala tento formulár a hneď by sa zistilo, kto urobil chybu! Čo by urobila pracovníčka, keby sa chyba zistila hneď pri preberaní ŽL? Postup by bol iný? Prečo? Ak chybu urobili oni, tak by ju mali aj opraviť (aj súdy vydávajú opravné uznesenia). Neviem prečo je problém opraviť ŽL, veď keď sa mení priezvisko (napr. zmena mena pri sobáši), tak sa nevydávajú nové ŽL ani nové IČO. Mám podozrenie, že pracovníčka si nechce priznať chybu a nevie ako to riešiť. Rozhodne by som požiadala najprv nahliadnutie do formulára k ohláseniu živnosti. A ak je chyba na ich strane a nechceli by mi vyjsť v ústrety, išla by som vyššie.
Ak ti opravia ŽL, tak by som písomne oznámila zmenu na prislušné inštitúcie a priložila kópiu nového ŽL. Ak má uvedené zlé údaje uvedené aj v ERP, tak to tiež nie je problém.