Zavrieť

Porady

AGZAT problém

Ahojte mám menší problém s malotraktorom AGZAT (JP4-003). Kúpili sme ho v roku 1992 od tej doby stal. Dnes keď som robil brázdy na zemiaky z ničoho nič po cca. 1,5 hodine práce prúdko začali stúpať otáčky motora (JM4-002) aj keď som pustil plyn neklesali začali klesať až po cca. 10 sekúnd aj to veľmi pozvoľne (bowden plynu v poriadku). Nieje chyba v kardurátore ? Nejaké prezreté tesnenie alebo čo lebo keď po ňom poklepem cynká ako keby v ňom bolo niečo uvoľnené ? Veď za tých 18 rokov mohli dozrieť tesnenia. Neviete poradiť?
karburátor Jikov 2820 T 3716 horizontálny, klapkový
Usporiadat
zamestnankyna zamestnankyna

zamestnankyna je offline (nepripojený) zamestnankyna

Žeby toto bolo ono?
0 0
gibo70 gibo70

gibo70 je offline (nepripojený) gibo70

VĎAKA aj za toto ale tento vykres je z VARI a ja potrebujem z AGZATU.
0 0
Luky89 Luky89

Luky89 je offline (nepripojený) Luky89

kljk
0 0
Luky89 Luky89

Luky89 je offline (nepripojený) Luky89

Chcel by som kúpiť k rotavátoru (Technoplast Topoľčany) oborávaci pluh a oborávacie kolieska. Neviete poradiť ktoré sú lepšie. Tie od Technoplastu sa mi zdajú príliš široké (čierne) len či s tými druhými nebudem stáť na mieste
technoplast.jpg  
robix.jpg  
1/1
0 0
legolas legolas

legolas je offline (nepripojený) legolas

muž
Luky89 Pozri príspevok
Chcel by som kúpiť k rotavátoru (Technoplast Topoľčany) oborávaci pluh a oborávacie kolieska. Neviete poradiť ktoré sú lepšie. Tie od Technoplastu sa mi zdajú príliš široké (čierne) len či s tými druhými nebudem stáť na mieste
...vieš čo? nie sú dobré ani jedne ani druhé..., sú to plecháče , bude sa ti na nich lepiť hlina a tým nebudú splňať svoju úlohu...
0 0
Luky89 Luky89

Luky89 je offline (nepripojený) Luky89

no ale exzistujú v podstate len tieto 2 typy tie čierne to sú plecháče maximálne 2 mm plech. Na radu známeho čo už má som na koniec kúpil tie červené tie sú tiež z plechu ale 5 mm hrúbky
0 0
legolas legolas

legolas je offline (nepripojený) legolas

muž
Luky89 Pozri príspevok
no ale exzistujú v podstate len tieto 2 typy tie čierne to sú plecháče maximálne 2 mm plech. Na radu známeho čo už má som na koniec kúpil tie červené tie sú tiež z plechu ale 5 mm hrúbky
..tu nejde o hrúbku plechu, ale o funkčnosť..., najideálnejšie je prispôsobiť si kolesa gumové, pri tých šo máš sa bude rotavátor zahrabávať a ty sa viacej natrápiš ako by si si uľahčil prácu....
0 0
jano282 jano282

jano282 je offline (nepripojený) jano282

zdravím potreboval by som poradiť. Mám malotraktor Agzat po vypnutí resp. zdochnutí motora nejde opäť naštartovať. Ak vymením sviečku za studenú chytí na šupu. Za odpovede ďakujem
0 0
Bernard Kilman Bernard Kilman

Bernard Kilman je offline (nepripojený) Bernard Kilman

ahoj
Nedávno som si kúpil poľskú agzat mini traktor s silnikien JM4-002 bohužiaľ poškodený. v neprítomnosti piestu a valca a kľukovou hriadeľou má trochu vôle. Kde kúpiť tie najbližšie k poľskej časti. Mám tiež nový HONDA GCV 190 motor, ale myslím, že treba ísť s Honda motorom LACAC agzat traktora mini. Prosím, pomôžte

S pozdravom
0 0
deane7 deane7

deane7 je offline (nepripojený) deane7

Pýtaj sa tutok:
http://www.nasetraktory.eu/forum/index.php
0 0
maros123 maros123

maros123 je offline (nepripojený) maros123

Máš zanesený regulátor otáčiek stáva sa to pri suchej orbe alebo kultivatorovaní.Za karburátorom je ťahadlo zo strunkou plynovú páčku si daj naplno bez behu motora.Ramienko rozhyb musí voľne behať použi WD a štetec otvor kryt nasávania vzduchu. Pri ventilátore je čierne ramienko ktoré sa musí tisž voľne pohybovať. Súvisí to zo spomínaným ťahadlom.Použi iba štetec(vzniká tam vysoká teplota).Všetko zmontuj nazat plynovú páčku zas daj na nulu.Naštartuj mašina musí valiť.(ak ramienka zasekáva od karburátora musíš ramienko vymeniť)Čau.
0 0
Matúš Kolbaský Matúš Kolbaský
Kolísanie otáčok.

Pokiaľ viem s karburátorom to nebude. Ten , ak je znečistený alebo má deravý plavák "najčastejšia závada" tak ti len bude zdochýnať. Na kolísanie otáčok je tam výkonový regulátor. Buď je poškodený alebo len vyskočilo krídielko. Musíte dať dole štartér , to sú 4 šruby na imbusák a potom aj kapotáž. To čierne krídielko je pri ventilátore. Ak je polámané vymeniť, ak sa vyhlodáva , tak isto vymeniť.

Rád sa podelím o skúsenosti .

Môj mail: matuskolbasky@gmail.com
0 0
Matúš Kolbaský Matúš Kolbaský
drummer23
Zdravím... pred pár dňami mi priniesli z opravy domov agzat JP4 003 štandard... keď som ho išiel naštartovať zistil som, že mi tečie benzín z karburátora...ale nie od tesnenia ale z nejakej malej dierky, ktorá zatiaľ neviem načo slúži a tak by som sa chcel opýtať.. kde je problém prečo mi tam tečie benzín... normálne keď pustím benzín začne vytekať z tej dierky.. v návode nikde nemôžem nájsť čo je to zač.. prosím o radu.. ďakujem..
No budeš mať zaseknutý plavák v plavákovej komore , alebo je starý deravý. Asi si to v servise nevšimli. Kto vie.
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

Matúš Kolbaský
drummer23
Zdravím... pred pár dňami mi priniesli z opravy domov agzat JP4 003 štandard... keď som ho išiel naštartovať zistil som, že mi tečie benzín z karburátora...ale nie od tesnenia ale z nejakej malej dierky, ktorá zatiaľ neviem načo slúži a tak by som sa chcel opýtať.. kde je problém prečo mi tam tečie benzín... normálne keď pustím benzín začne vytekať z tej dierky.. v návode nikde nemôžem nájsť čo je to zač.. prosím o radu.. ďakujem..
No budeš mať zaseknutý plavák v plavákovej komore , alebo je starý deravý. Asi si to v servise nevšimli. Kto vie.
po ôsmich rokoch
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať