Zavrieť

Porady

AKO VYTVORIT WEB STRANKU

Dobry den,

prosim Vas, najde sa niekto, kto by mi pomohol vytvorit webovu stranku za rozumnu cenu? ... zalezi mi aj na vhodnej pozicii vo vyhladavacoch.
Dakujem, Petra
Usporiadat
Téma je uzavretá.
fnova fnova

fnova je offline (nepripojený) fnova

Keby mal niekto otazky, ako si vytvorit sam stranky vo wix alebo weebly, rad pomozem! a zadarmo


Ahoj mixal1, prosim Ta mozme sa spojit na mojej adrese fnova zavinac atlas.sk ? Dakujem
0 0
mixal1 mixal1

mixal1 je offline (nepripojený) mixal1

fnova Pozri príspevok
Keby mal niekto otazky, ako si vytvorit sam stranky vo wix alebo weebly, rad pomozem! a zadarmo


Ahoj mixal1, prosim Ta mozme sa spojit na mojej adrese fnova zavinac atlas.sk ? Dakujem
ahoj, posielam mail.
0 0
Ada1234 Ada1234

Ada1234 je offline (nepripojený) Ada1234

Mixal1, mozes mi prosim poradit?
Na wix.com sam nasla prekrasny navhr stranky, ktory ma uputal.
Chcela by som ho pouzit pre svoj web ( domenu si zaregistrujem ).
Ako sa da zaplatit len 0,99€/mesiac ? Web nebudem robit ja, ale bolo mi povedane, ze wix je len na prezentacie.
Vopred dik za odpoved
Naposledy upravil Ada1234 : 15.12.10 at 09:22
0 0
monika040 monika040

monika040 je offline (nepripojený) monika040

Vedeli by ste mi poradiť?

Urobila som web a robím fotogalériu na galerie.cz

Nevedeli by ste mi poradiť ako zmeniť ten odkazujúci obrázok za nejaký môj? Ale aby sa neotvorilo nové okono, ale ostalo to na stránke? Dá sa to?

ĎAKUJEM
Naposledy upravil monika040 : 24.12.10 at 05:31
0 0
Majo19 Majo19

Majo19 je offline (nepripojený) Majo19

Aj ja robím webstránky povedšine webgrafiku ....... ak chceš peknú stránku ....... skontaktuj ma na
hondacik (zavináč) gmail.com, velmi lacno
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Markéta Novadová Pozri príspevok
Nezábudať na SEO
Cele SEO je nezmysel. Nam robila SEO specializovana firma, a nedostali sme sa ani do prvej tisicky. Dostali sme sa do prvej desiatky - no iba s slovnym retazcom, ktory si oni samo definovali a ktory nam bol v podstate na nic.

Teraz sme spravili novu stranku, robil nam to chlapik, ktory sa na ziadne SEO nespecializuje. Sme na pozicii 3 v googli, a to prosim pri vyhladavani vseobecneho slovneho spojenia - napriklad ako "laser printers". A to nehovorim i nejakom slovenskom webe, ale o stranke v anglictine - teda obrovska celosvetova konurencia.

Pred nami je iba jedno velmi dobre US diskusne forum (nieco ako Porada vo vztahu k uctovnictvu) a jeden obrovsky US e-shop. Zaujimave je ale to, ze my (ako vyrobcovia) sme daleko najvysie z vyrobcov, prvy vyrobca za nami je niekde pod 20. miestom.

Tento vyrobca je 200 rokov na trhu a ma obrat asi 150 x vacsi ako my. Za nim niekde okolo 30. miesta nasleduje druhy vyrobca, lider svetoveho trhu, ktory je este vacsi. Navyse proti nam hra to, ze (podla SEO odbornikov) mame hosting v nie anglicky hovoriacej krajine a pocet odkazov smerujuci na nasu stranku je velmi maly v porovnani s konkurenciou.

Pokial niekoho bude zaujimat, ako sme to dosiahli, kludne to tu bezplatne zverejnim. Potom mozete vsetky SEO firmy zavriet.

Pokojne prezitie Vianocnych sviatkov zelam, uvidime sa v Novom roku.
0 0
Deiky Deiky

Deiky je offline (nepripojený) Deiky

Mladý chalan plný cieľov, ktoré chcem pocas svojho zivota dotiahnuť do konca.. Facebook: Dalibor Deiky Kundrat ...viac
misomiso Pozri príspevok
Cele SEO je nezmysel. Nam robila SEO specializovana firma, a nedostali sme sa ani do prvej tisicky. Dostali sme sa do prvej desiatky - no iba s slovnym retazcom, ktory si oni samo definovali a ktory nam bol v podstate na nic.

Teraz sme spravili novu stranku, robil nam to chlapik, ktory sa na ziadne SEO nespecializuje. Sme na pozicii 3 v googli, a to prosim pri vyhladavani vseobecneho slovneho spojenia - napriklad ako "laser printers". A to nehovorim i nejakom slovenskom webe, ale o stranke v anglictine - teda obrovska celosvetova konurencia.

Pred nami je iba jedno velmi dobre US diskusne forum (nieco ako Porada vo vztahu k uctovnictvu) a jeden obrovsky US e-shop. Zaujimave je ale to, ze my (ako vyrobcovia) sme daleko najvysie z vyrobcov, prvy vyrobca za nami je niekde pod 20. miestom.

Tento vyrobca je 200 rokov na trhu a ma obrat asi 150 x vacsi ako my. Za nim niekde okolo 30. miesta nasleduje druhy vyrobca, lider svetoveho trhu, ktory je este vacsi. Navyse proti nam hra to, ze (podla SEO odbornikov) mame hosting v nie anglicky hovoriacej krajine a pocet odkazov smerujuci na nasu stranku je velmi maly v porovnani s konkurenciou.

Pokial niekoho bude zaujimat, ako sme to dosiahli, kludne to tu bezplatne zverejnim. Potom mozete vsetky SEO firmy zavriet.

Pokojne prezitie Vianocnych sviatkov zelam, uvidime sa v Novom roku.
Nato aby si sa niekam dostal ti nestaci len SEO. Seo je len zloza ja som to tu uz pisal asi 5x.. Chyba ludi je ze si nenastuduju sluzbu ktoru aplikuju...
SEO je je len zlozkou intenretoveho marketingu... A co viac ak nemas kvalitny obsah nikdy ti ani nic nepomôze... Druhou chybou je ze ludia su setrni a myslia si, ze za par € budu mat vysoku relevantnost a aj vysoky naval zakaznikov.... Niektore odvetvia investuju do internetoveh marketingu tazke prachy ale maju aj efekt a maju aj spravneho cloveka (agenturu) ktora zatým stojí...
Slovo SEO sa stalo trosku preslavenym a ludia si pod ním vysvetluju kluc k uspechu, ale nieje to tak SEO je len cast marketingu k tomu vsetkemu potrebujes aj pouzitelnost, SEM, offline reklamu, obsah, podporne projekty, system pre riadenie zakaznikov a podobne... seo je len kus kolaca z internetoveho alebo celkovo z celeho marketingu marketingu...
0 0
blavaciko blavaciko

blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

misomiso Pozri príspevok
Cele SEO je nezmysel.


Pokial niekoho bude zaujimat, ako sme to dosiahli, kludne to tu bezplatne zverejnim. Potom mozete vsetky SEO firmy zavriet.
podla mna viacero ludi zaujima ako ste to dosiahli
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

blavaciko Pozri príspevok
podla mna viacero ludi zaujima ako ste to dosiahli
misomiso tu uz o tom tusim raz rozpraval.
Ja som si z toho zapamatala hlavne texty, ktore maju co povedat. Popisy na stranke. Nie take, ze clovek necha napisat prazdne reci niekomu, ale poctivo sa nad tym zamysli a doda "vyživné" slovo.
Take, co ma fakt co povedat, k veci, žiadne vyplňovanie priestoru.

Dúfam, že misomiso sem zabludi a opravi ma a doplni to, co povedat može.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Dáša_ Pozri príspevok
misomiso tu uz o tom tusim raz rozpraval.
Ja som si z toho zapamatala hlavne texty, ktore maju co povedat. Popisy na stranke. Nie take, ze clovek necha napisat prazdne reci niekomu, ale poctivo sa nad tym zamysli a doda "vyživné" slovo.
Take, co ma fakt co povedat, k veci, žiadne vyplňovanie priestoru.

Dúfam, že misomiso sem zabludi a opravi ma a doplni to, co povedat može.
Ano, presne tak, kvalitne texty su zarukou toho, ze sa dostanete az na samotnu spicu v SE. Tie vyhladavace su uz dnes uz ovela inteligentnejsie, ako by bol kykolvek SEO "odbornik" na slovensku ochotny uverit. Nestaci napchat tam klucove slova. SE posudzuju aj to, nakolko sa v texte vyskytuju ine slova a v akej frekvencii.

Jednoducho ak si zoberieme za priklad klucove slovne spojenie "domace pekarne", tak vyhladvac ocakava, ze sa v texte v primeranej miere budu vyskytovat aj slova ako: cistenie, kvasnice, psenicna, razna, lopatky, bio, udrzba a za sa tam aspon raz vyskytne napr. aj "pri vypadku prudu".

Preto moze kvalitny text napisat iba ten, co sa v danej problematika vyzna, a nie nejaky SEO odbornik. Mozem vam garantovat, ze to funguje. Myslim, ze dostat sa na tretie miesto v anglickom googli zo Slovenska bez akejkolvek SEO optimalizacie hovori za vsetko.

Inak - ako tu uz bolo povedane byt na spici vyhladavaca nie je v pdonikani vsetko. Nam sa asi strojnasobil pocet ludi, ktori chodia na stranku, to je zatial vsetko, co sme tym dosiahli.
1 0
dragan.michal dragan.michal

dragan.michal je offline (nepripojený) dragan.michal

@misomiso nehádzal by som všetkých do jedného vreca. Aj na slovenskú sú dobrý ySEO-lógovia, ktorí vedia ako na to. Ale majú toľko roboty, že nerobia nové zákazky a tak sa nepotrebujú ani prezentovať.

A takých ako vravíš Ty, čo pchajú kľúčové slová ako na bežiacom páse vie každý. Je to nová generácia SEO-logov, ktorí si myslia, že stačí:
- 300 krát spomenút kľúčové slová
- nahnať veľa linkov
- katalógy sú základ
- nadrbať jeden PR článok na 300 webov, kde sa dá publikovať zadarmo
- atd

Zabúdajú na to, že texty treba písať pre ľudí a potom to aj google vyhodnotí ako dobre. Zabúdajú na to, že google dokáže skloňovať. Že niekedy veľa razy spomenuté kľúčové slovo nepomôže, alebo že ak predávam nábytok tak okdaz z auto-moto mi je na prd. Alebo, že ak publikujem 300krát ten istý článok tak ho google vyhodnotí ako diplicitný.

Ad k tomu, že sa Vám strojnásobil počet návštev. Nebude problém v tom, že máte široké slovné spojenie (ako napríklad auto-moto) ale long tail nemáte?
0 0
Deiky Deiky

Deiky je offline (nepripojený) Deiky

Mladý chalan plný cieľov, ktoré chcem pocas svojho zivota dotiahnuť do konca.. Facebook: Dalibor Deiky Kundrat ...viac
misomiso Pozri príspevok
Ano, presne tak, kvalitne texty su zarukou toho, ze sa dostanete az na samotnu spicu v SE. Tie vyhladavace su uz dnes uz ovela inteligentnejsie, ako by bol kykolvek SEO "odbornik" na slovensku ochotny uverit. Nestaci napchat tam klucove slova. SE posudzuju aj to, nakolko sa v texte vyskytuju ine slova a v akej frekvencii.

Jednoducho ak si zoberieme za priklad klucove slovne spojenie "domace pekarne", tak vyhladvac ocakava, ze sa v texte v primeranej miere budu vyskytovat aj slova ako: cistenie, kvasnice, psenicna, razna, lopatky, bio, udrzba a za sa tam aspon raz vyskytne napr. aj "pri vypadku prudu".

Preto moze kvalitny text napisat iba ten, co sa v danej problematika vyzna, a nie nejaky SEO odbornik. Mozem vam garantovat, ze to funguje. Myslim, ze dostat sa na tretie miesto v anglickom googli zo Slovenska bez akejkolvek SEO optimalizacie hovori za vsetko.

Inak - ako tu uz bolo povedane byt na spici vyhladavaca nie je v pdonikani vsetko. Nam sa asi strojnasobil pocet ludi, ktori chodia na stranku, to je zatial vsetko, co sme tym dosiahli.
Cieľom internetoveho marketingu nieje ziskat vysoku navstevnost / preklik ale schopnost prilakat potencialneho zakaznika a premenit ho na zakaznika... ( tak ako som hore pisal musis prispôsobit produktu celý marketing aj online aj offline) Ak v beznom zivote urobis marketingovu kampan na nejaký produkt ale ak produkt neuspokojuje zakladne potreby zakaznikov nikdy ho nebudes predavat tak ako konkurencia ktora im ponuka aj dalekjo viac nez splnenú zakladnu potrebu : )

Je sucastou marketingoveho mixu cena? distribucia? sluzby k zakaznikoma a pdobne? Ano je. Aj SEO SEM a podobne su dalsimi rozsirujucimi zlozkami a na kvalitny predaj treba vytvorit taku strategiu ktora nevynesie jednu zlozku do nebies a ta druha ju naspet zarazi do zeme....

A ku kvalitnemu obsahu:
copywriting, teda pisanie kvalitneho obsahu , nieje len hodim cerva a vyhladavac sa nan chyti... copywriting je v znacnej miere pisanie kvalitneho a hodnotneho textu prave pre uzivatelov... Obsah webu je pre zakaznikov nie pre vyhladavace! vyhladavac je len nastroj pomocov ktoreho zakaznici hladaju to co momentalne potrebuju... vyhladavac sa snazi pochopit uzivatelske zmyslanie...

Vecsina agentur ktora sa zaobera internetovym marketingom profesionalne, maju na copywriting jedneho cloveka, ktory vie ako písat kvalitný text pre uzivatelov s ohladom na vyhladvace...
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

dragan.michal Pozri príspevok

Ad k tomu, že sa Vám strojnásobil počet návštev. Nebude problém v tom, že máte široké slovné spojenie (ako napríklad auto-moto) ale long tail nemáte?
ja si myslím, ze specifikom misomiso je to, ze ponuka jedinecny produkt, ktorý zaujíma iba úzky okruh zákazníkov - teda čo sa týka kúpy. Preto napríklad ak sa nemýlim,ju ani nemá v slovencine. Zrejme stranka a vlastne vsetko, co je na webe, je iba jedna cast jeho marketingu.
0 0
dragan.michal dragan.michal

dragan.michal je offline (nepripojený) dragan.michal

Dáša_ Pozri príspevok
ja si myslím, ze specifikom misomiso je to, ze ponuka jedinecny produkt, ktorý zaujíma iba úzky okruh zákazníkov - teda čo sa týka kúpy. Preto napríklad ak sa nemýlim,ju ani nemá v slovencine. Zrejme stranka a vlastne vsetko, co je na webe, je iba jedna cast jeho marketingu.
ja som skôr narážal na to, že ak je na všeobecný pojem na prvých miestach tak môže mať vyššiu návštevnosť, ale nič z toho. Kdežto keď mi mal long tail tak by sa mu návštevnosť zvýšila možno o 100%, ale mal by z toho objednávku.

Príklad:
Všeobecný pojem: drevené podhlady
long tail: drevené podlahy Žilina

V tom prvom zaujmem všetkých ktorých zaujímajú drevené podlahy.
V long tail zaujmem už tcýh, ktorí majú záujem o podlahy v ZA.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

dragan.michal Pozri príspevok
@misomiso nehádzal by som všetkých do jedného vreca. Aj na slovenskú sú dobrý ySEO-lógovia, ktorí vedia ako na to. Ale majú toľko roboty, že nerobia nové zákazky a tak sa nepotrebujú ani prezentovať.

A takých ako vravíš Ty, čo pchajú kľúčové slová ako na bežiacom páse vie každý. Je to nová generácia SEO-logov, ktorí si myslia, že stačí:
- 300 krát spomenút kľúčové slová
- nahnať veľa linkov
- katalógy sú základ
- nadrbať jeden PR článok na 300 webov, kde sa dá publikovať zadarmo
- atd

Zabúdajú na to, že texty treba písať pre ľudí a potom to aj google vyhodnotí ako dobre. Zabúdajú na to, že google dokáže skloňovať. Že niekedy veľa razy spomenuté kľúčové slovo nepomôže, alebo že ak predávam nábytok tak okdaz z auto-moto mi je na prd. Alebo, že ak publikujem 300krát ten istý článok tak ho google vyhodnotí ako diplicitný.

Ad k tomu, že sa Vám strojnásobil počet návštev. Nebude problém v tom, že máte široké slovné spojenie (ako napríklad auto-moto) ale long tail nemáte?
Ano, mas pravdu, long tail nemame. Priznam s,a ze sme zatial neprisli ma to, ako nejaky vytvorit v prostredi, kde su vsetci dlhodobo spokojni s vyrobkami od vyrobcov, ktori su lidrami trhu. Takych geniov, ktori vedia najst niche aj tam kde nie je, nie je vela a ja medzi ne asi nepatrim. Kazdy clovek ma niekde svoj limit, aj v oblasti kreativity.

No ak mi teraz poradis "obrat sa na odbornikov" tak si mimo. Vyrabame specificky produkt. Spolupracujeme s renomovanymi marketingovymi agenturami. No zatial jedine hodnotne, co sme od nich ziskali bolo veobecne poradenstvo. Teda naucil som sa (aj) od nich ako ma vyzerat inzerat ako casto ho uverejnovat, ako ma vyzerat slogan, ako obal vyrobku a pod. Ale do toho, ake vlastnosti mam mat vyrobok, aby pritiahol pozornost sa nam ani nesmazia hovorit, ptetoze vedia, ze mu nerozumeju. Aj ich pokusy pisat nam texty skoncili nie prilis uspesne.

Texty piseme sami a vyzera to, ze v tom sme dobri. V kvalite vyrobkov mame urcite este rezervy - ale to ma kazdy a stale. V kvalite celeho marketingoveho mixu iste tiez, ale tam je to dost aj o rozpocte. Mozes sa snazit byt Davidom v suboji s Goliasom a snazit sa lidrov trhu porazit dobrym marketingom. Myslim, ze my ho mame v mnohych aspektoch lepsi ako konkurencia, apropos konkurencia (lidri trhu) prebera nase napady.

Lenze je to dost aj o tom rozpocte, ktory predstavuje akusi hrubu silu. Jednoducho - ak ma niekto 100 x vacsi rozpocet, tak je tazko efektivne superit. Ty nieco vymyslis, (ci uz v oblasti kvality produktu, alebo mark. komunikacie) a kym sa s tym dostanes do povedomia, tak ta predbehne lider trhu, ktory ta pozorne sleduje a kopiruje. Kedze jeho komunikacne kanaly su 50 x intenzivnejsie a rychlejsie, pre mnohych si ty nakoniec ten, ktory kopiruje.

Inak - nejakly umelo vytvoreny long tail je ne nic. O to sa prave pokusala ta SEO firma, ktora si sama zadefinovala take slovne spojenie, o ktorom vedela, ze ma sancu dostat nas s nim do prvej desiatky. Lenze zakaznikom tento "long tail" nic nehovoril.
Naposledy upravil misomiso : 25.12.10 at 18:57
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Deiky Pozri príspevok
Cieľom internetoveho marketingu nieje ziskat vysoku navstevnost / preklik ale schopnost prilakat potencialneho zakaznika a premenit ho na zakaznika... ( tak ako som hore pisal musis prispôsobit produktu celý marketing aj online aj offline) Ak v beznom zivote urobis marketingovu kampan na nejaký produkt ale ak produkt neuspokojuje zakladne potreby zakaznikov nikdy ho nebudes predavat tak ako konkurencia ktora im ponuka aj dalekjo viac nez splnenú zakladnu potrebu : )
Ano s tym suhlasim. Nema zmysel robit reklamu na mizerny produkt.

Deiky Pozri príspevok
Je sucastou marketingoveho mixu cena? distribucia? sluzby k zakaznikoma a pdobne? Ano je. Aj SEO SEM a podobne su dalsimi rozsirujucimi zlozkami a na kvalitny predaj treba vytvorit taku strategiu ktora nevynesie jednu zlozku do nebies a ta druha ju naspet zarazi do zeme....
Ano, lenze dobre sa o tom takto vseobecne pise, a tazko sa to v niektorych oblastiach realizuje. My napriklad tazko zistime, kolko by sme predali, ak by sme predavali lacnejsie alebo drahsie. Sergio Zyman pise, ze v Coca Cole vyhodnocovali uspesnost kampani vo vztahu k predaju na dennej baze. No ziaden problem pri tak masovo predavanom produkte dennej spotreby. Lenze my predavame troska po celom svete, cez mnoho stupnov distribucie a nase produkty sa dostanu k zakaznikovi niekedy az o rok po vyrobeni. Vacsinou nepozname nie len ze koncovych zakaznikov, ale ani vacsinu retailerov.

Deiky Pozri príspevok
A ku kvalitnemu obsahu:
copywriting, teda pisanie kvalitneho obsahu , nieje len hodim cerva a vyhladavac sa nan chyti... copywriting je v znacnej miere pisanie kvalitneho a hodnotneho textu prave pre uzivatelov... Obsah webu je pre zakaznikov nie pre vyhladavace! vyhladavac je len nastroj pomocov ktoreho zakaznici hladaju to co momentalne potrebuju... vyhladavac sa snazi pochopit uzivatelske zmyslanie...
Presne tak. Len potvrdzujem, ze ani ja som text nepisal pre vyhladavace. Pisal som ho pre zakaznikov a prijemnym prekvapenim bolo, ze google rozpoznal kvalitby text a dal nas tak hore.

Deiky Pozri príspevok
Vecsina agentur ktora sa zaobera internetovym marketingom profesionalne, maju na copywriting jedneho cloveka, ktory vie ako písat kvalitný text pre uzivatelov s ohladom na vyhladvace...
Tak tomu neverim. Snad, ak by sa jednalo o nejaku vseobecnu oblast, o ktorej moze posat kazdy, bez toho, aby v tom bol odbornik, ale takych oblasti asi nie je vela.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Este chcem dodat, ze my uz sice mame aj vlastny e-shop pre predaj koncovym zakaznikom, no ziaden obrat tam nie je a ani som ho neocakaval. Kedze sme vyrobca, musime drzat "oficialne cennikove" ceny, za ktore v podstate nikto nepredava.

Je to to iste, ako ked idete kupit Nobasil do Novej Bane do fabriky, do firemnej predajne. Je tam najdrahsi z celeho Slovenska, preto ta predajna nijako nepraska vo svikoch. Predavaju za oficialne ceny, zactial co kazdy predajca v stavebninach vam da aku-taku zlavu.

My by sme vedeli predavat na e-shope aj za tretinu, no cela distribucna siet by od nas dala ruky prec. To by sme museli potom spoliehat iba na internet a to sa obavam, ze by bolo privelke riziko. Takyto krok sa v nasej branzi este neodvazil spravit ziaden vyrobca. Predpokladam, ze by to bolo pre nas likvidacne...

Takze intetrnet mame zatial skor pre imidz, ako komunikacny kanal s koncovymi zakaznikmi.
0 0
dragan.michal dragan.michal

dragan.michal je offline (nepripojený) dragan.michal

Deiky Pozri príspevok
Vecsina agentur ktora sa zaobera internetovym marketingom profesionalne, maju na copywriting jedneho cloveka, ktory vie ako písat kvalitný text pre uzivatelov s ohladom na vyhladvace...
To je prkotina ako hrom. majú všeobecného copywritera. Ten dokáže písať, ale nie na špecifické téma. môžeš mať copywritera akého len chceš, ale keď mu dáš napísať text o napríklad výrobe nejakého produktu, tak ho napísať nedokáže. lebo nepozná samotný produkt, takže si ho najskôr musí naštudovať a potom o tom napísať. A to je nie je proces na jeden deň alebo niekedy aj na mesiac. Rpeto množstvo agentúr (aj tých TOP) pokiaľ má špcifického klienta, si na danú zákazku najmú človeka čo tomu rozumie a ten im napíše veci a copywriter to dá len do rozumného tvaru.

misomiso Pozri príspevok
No ak mi teraz poradis "obrat sa na odbornikov" tak si mimo. Vyrabame specificky produkt. Spolupracujeme s renomovanymi marketingovymi agenturami. No zatial jedine hodnotne, co sme od nich ziskali bolo veobecne poradenstvo. Teda naucil som sa (aj) od nich ako ma vyzerat inzerat ako casto ho uverejnovat, ako ma vyzerat slogan, ako obal vyrobku a pod. Ale do toho, ake vlastnosti mam mat vyrobok, aby pritiahol pozornost sa nam ani nesmazia hovorit, ptetoze vedia, ze mu nerozumeju. Aj ich pokusy pisat nam texty skoncili nie prilis uspesne.
Ani náhodou. Ty si ten, ktorý pozná výrobok, takže ty musíš vedieť, kto sú Tvoja cieľovka, aké majú potreby atd. To Ti žiadna firma (nech je akokoľvek renomovaná) nepovie.

misomiso Pozri príspevok
Texty piseme sami a vyzera to, ze v tom sme dobri. V kvalite vyrobkov mame urcite este rezervy - ale to ma kazdy a stale. V kvalite celeho marketingoveho mixu iste tiez, ale tam je to dost aj o rozpocte. Mozes sa snazit byt Davidom v suboji s Goliasom a snazit sa lidrov trhu porazit dobrym marketingom. Myslim, ze my ho mame v mnohych aspektoch lepsi ako konkurencia, apropos konkurencia (lidri trhu) prebera nase napady.
V tom prípade neviem čo riešime. Ak konkurencia preberá Vaše nápady, tak potom ste lídri. Ale je to o tom, ako si zvolíš mix. Môžeš robiť marketing za milión eur a nebudeš efektívny, ako keby si ho robil za 100tisíc. je to len o pohľade, či ideš na efektivitu alebo na brand. A o cene jedného zákazníka.

misomiso Pozri príspevok
Lenze je to dost aj o tom rozpocte, ktory predstavuje akusi hrubu silu. Jednoducho - ak ma niekto 100 x vacsi rozpocet, tak je tazko efektivne superit. Ty nieco vymyslis, (ci uz v oblasti kvality produktu, alebo mark. komunikacie) a kym sa s tym dostanes do povedomia, tak ta predbehne lider trhu, ktory ta pozorne sleduje a kopiruje. Kedze jeho komunikacne kanaly su 50 x intenzivnejsie a rychlejsie, pre mnohych si ty nakoniec ten, ktory kopiruje.
To je o tom, ako nové myšlienky dokážeš v čo najrýchlejšom čase dostať do povedomia. A tým pádom sa môže konkurencia dlabať.

misomiso Pozri príspevok
Inak - nejakly umelo vytvoreny long tail je ne nic. O to sa prave pokusala ta SEO firma, ktora si sama zadefinovala take slovne spojenie, o ktorom vedela, ze ma sancu dostat nas s nim do prvej desiatky. Lenze zakaznikom tento "long tail" nic nehovoril.
Viď vyššie čo som písal @deikymu. SEO firma nemôže nikdy vedieť aké kľúčové slová fungujú bez toho aby sa nepýtala firmy. A Ty ako výrobca by si mal vedieť na aké long tail výrazy môžu klienti vyhľadávať. A tie potom zadefinuješ danej SEO firme.
0 0
Deiky Deiky

Deiky je offline (nepripojený) Deiky

Mladý chalan plný cieľov, ktoré chcem pocas svojho zivota dotiahnuť do konca.. Facebook: Dalibor Deiky Kundrat ...viac
dragan.michal Pozri príspevok
To je prkotina ako hrom. majú všeobecného copywritera. Ten dokáže písať, ale nie na špecifické téma. môžeš mať copywritera akého len chceš, ale keď mu dáš napísať text o napríklad výrobe nejakého produktu, tak ho napísať nedokáže. lebo nepozná samotný produkt, takže si ho najskôr musí naštudovať a potom o tom napísať. A to je nie je proces na jeden deň alebo niekedy aj na mesiac. Rpeto množstvo agentúr (aj tých TOP) pokiaľ má špcifického klienta, si na danú zákazku najmú človeka čo tomu rozumie a ten im napíše veci a copywriter to dá len do rozumného tvaru.
To je fajn, ale ja som nevravel otom co ty vyvracas : ) Apon na ujasnenie nemyslel som to tak ako to mozno tebe vyslo najavo...
Chcel som povedat ze konkretne k SEO ako vravel ze nato mal odbornika a nemal z toho efekt, ze to nerobi jeden clovek ale ze agentry ktore sa nato specializuju na copywriting maju cloveka / ludi a nepovedal som ze pise na specificke veci len ze nato maju cloveka / popripade viac ( castokrat aj externistov s ktorymi pravidelne spolupracuju). A co sa tyka temy, to je myslim prodzene ze materialy vypracovavaju ludia znali v odvetvi.. ja som tu take nic nepoprel : )
Naposledy upravil Deiky : 26.12.10 at 16:46
0 0
Miwoslav Miwoslav

Miwoslav je offline (nepripojený) Miwoslav

misomiso Pozri príspevok
Este chcem dodat, ze my uz sice mame aj vlastny e-shop pre predaj koncovym zakaznikom, no ziaden obrat tam nie je a ani som ho neocakaval. Kedze sme vyrobca, musime drzat "oficialne cennikove" ceny, za ktore v podstate nikto nepredava.

Je to to iste, ako ked idete kupit Nobasil do Novej Bane do fabriky, do firemnej predajne. Je tam najdrahsi z celeho Slovenska, preto ta predajna nijako nepraska vo svikoch. Predavaju za oficialne ceny, zactial co kazdy predajca v stavebninach vam da aku-taku zlavu.

My by sme vedeli predavat na e-shope aj za tretinu, no cela distribucna siet by od nas dala ruky prec. To by sme museli potom spoliehat iba na internet a to sa obavam, ze by bolo privelke riziko. Takyto krok sa v nasej branzi este neodvazil spravit ziaden vyrobca. Predpokladam, ze by to bolo pre nas likvidacne...

Takze intetrnet mame zatial skor pre imidz, ako komunikacny kanal s koncovymi zakaznikmi.
Ked ste vyrobca naco Vam je eshop naco sa chcete stat aj predajcom? Som vyrobca sustredim sa na co najefektivnejsiu, najkvalitnejsiu vyrobu, budovanie znacky a inovacie na podstatu svojho podnikania. Vsak cenu svojich vyrobkov nastavuje vyrobca a vobec by ho nemalo zaujimat kto a za kolko to predava. Tovar sa nepredava preto ze je v obchode ale preto ze si ho ludia od obchodnika ziadaju. Aby si ziadali prave Vas tovar o to sa musi postarat vyrobca. Predajca sa o to starat nebude jemu je jednono co ide ci ta znacka alebo ona. Nakupuje hlave to co ludia ziadaju. Vyrobca by mal davat hlavne objemove zlavy lebo ma nejake vyrobne kapacity, ktore potrebuje naplnit a ak nestiha vyrabat tak navysovat cenu vyrobku to je znamenie ze jeho marketing je OK a ludia ziadaju jeho vyrobky.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať