Zavrieť

Porady

Viazaný finančný agent

Rád by som ak by mi niekto poradil. pracujem ako Viazaný finančný agent v jednej poistovni. podla zoznamu viazaných činností a aj podla zoznamu živností, ale nemožem vykonávat tuto činnost na živnost. vybavil som si teda iba DIČ. ako to vlastne je. nikde som nenašiel pod čo spada tato činnosť. ani som nikde nenašiel ake dane platít, a ake odvody, či dalšie povinnosti mi prináležia. prešiel som niekolko zákonou a dostal som sa maximalne k definícii tohoto pojmu a samozrejme ako sa ním stat. no nenašiel som už ako riešit registraciu, na danovom alebo živnostenskom? Podla zoznamu volných živností pod 19.3 Sprostredkovateľská činnosť v oblasti služieb je uvedené "Na základe živnostenského oprávnenia na vykonávanie sprostredkovateľskej činnosti nie je možné vykonávať najmä:
- sprostredkovanie poistenia
- sprostredkovanie doplnkového dôchodkového poistenia
- sprostredkovanie doplnkového dôchodkového sporenia
- sprostredkovateľskú činnosť na kapitálovom trhu
- činnosť sprostredkovateľov kolektívnych sporov
- sprostredkovanie zamestnania za úhradu "
teda ak moji kolegovia vykonávaju tuto činnosť po touto živnostou ešte z doby ked sa to dalo konaju protiprávne? a čo ja ak si dnes dám aj napriek tomu tuto živnost? na živnostenskom v novom meste nad váhom sa o tom nechceli ani bavit a v Piešťanoch mi povedali že to nevadí. ???
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
Zita5 Pozri príspevok
Príjmy viazaného finančného agenta (podnikanie podľa osobitných predpisov, nie podľa živnostenského zákona ) sa zdaňujú podľa

Zákon o dani z príjmu
§ 6
Príjmy z podnikania, z inej samostatnej zárobkovej činnosti a z prenájmu
Na začiatok

(2) Príjmami z inej samostatnej zárobkovej činnosti, ak nepatria do príjmov uvedených v § 5, sú príjmy