Zavrieť

Porady

Návrh na rozvod manželstva

Pôvodca textu príspevku: mikus55
Dobrý den. Som študentkou právnickej fakulty.Chcela by som Vás poprosiť, či mi neviete poradiť kde by som zohnala návrh na rozvod manželov. Velmi by ste mi tým pomohli. Vopred ďakujem.
S pozdravom MiskaM
Naposledy upravil Richard : 23.11.05 at 18:17
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    lenkak je offline (nepripojený) lenkak

    Lenka lenkak
    mikus55
    Pôvodca textu príspevku: mikus55
    Dobrý den. Som študentkou právnickej fakulty.Chcela by som Vás poprosiť, či mi neviete poradiť kde by som zohnala návrh na rozvod manželov. Velmi by ste mi tým pomohli. Vopred ďakujem.
    S pozdravom MiskaM
    Návrh na rozvod manželstva a úpravu práv a povinností

    rodičov k maloletému dieťaťu

    (§ 24, § 26 ZR)



    Okresnému súdu

    ........................



    Navrhovateľka: ................, rod. ..............nar. ..............,

    zamestnaná v .............., a. s. adresa,

    bytom .............................



    Odporca: ..................., nar. ................, práca:...........,

    bytom .........................

    o rozvod manželstva a úpravu práv

    a povinností rodičov k mal. Dieťaťu



    I.