Zavrieť

Porady

Možem si založit živnost ked som študent VŠ a pracujem aj na dohodu??

Som študentom prveho stupna vysokoškolského študia, popri škole pracujem na dohodu o brigádnickej činnosti a rád by som začal aj podnikat(prevádzkovat eshop - platca DPH).
-ked sa stanem živnostníkom aj nadalej povinnost zdravot. a soc. poistenie bude za mna hradit štát?
-počul som že môžem mat problem s uznánim štatútu vysokoškolského denneho študent, kedže sa stanem szčo, je to pravda?

Aké vybavovačky a aké urady budem musiet navštívit?
Musím dat výpoved alebo musím informovat terajšieho zamestnávatela??

Ďakujem za pomoc!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Danielle369 je offline (nepripojený) Danielle369

    Danielle369
    Uchádzač o zamestnanie uzatvorí s úradom práce, sociálnych vecí a rodiny dohodu o poskytnutí príspevku v ktorej sa zaväzuje, že začne vykonávať samostatnú zárobkovú činnosť a bude ju vykonávať nepretržite najmenej dva roky v súlade s predloženou žiadosťou, podnikateľským zámerom a jeho kalkuláciou nákladov.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad