Zavrieť

Porady

STRUCNE A JASNE K DANI Z PRENAJMU

Dobry vecer vsetkym,
mohol by mi niekto prosim strucne a jasne vysvetlit co mam robit??
Mam 22 rokov, som studentka VS a nepracujem nikde ani brigadne. nic nerobim...mamina zije uz 12 rokov vo svajci a nema tusenia ako sa na SK danove priznanie robi. Ocina uz nemam- po nom som minuly rok zdedila byt- ktory prenajimam za 330 eur mesacne.
Vydavky na nho mam 20eur elektriku mesacne, SIPO (plyn, RTVS) 8,64 eur mesacne, a zalohovy predpis je 66,45 eur mesacne (ja platim z uctu ale 90 eur aby som nemala nedoplatky).
Teraz by som chcela podat danove priznanie. Netusim absolutne co su 40% pausalne vydavky, netusim co je 500eur, netusiiim ci sa nieco zraza nejaky nasobok zivotneho minima, netusiiiiiim absolutne co mam robit. som totaaalne v koncoch- a nehrozii aby som davala 100 eur nejakemu danovemu poradcovi, ked to nemam take zlozite :/
FAKT PROSIIIM NEJAKU DOBRU DUSU , napiste co MAM a co NEMAM robit ... pozerala som tu milion diskusii vsetko ma ale viac a viac zamotava. mam ja platit z toho este odvody do zdravotnej a socialnej poistovne? to snad nie
na danovy urad som sa riadne prihlasila evidovala a mam DIC ako platca dane z prijmu - z prenajmu.
Usporiadat
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
nemusí
0 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

JankaII Pozri príspevok
Prosím o radu:
brat je zamestnaný a za rok 2010 mal príjem z prenájmu ornej pôdy 221 eur .Musí tento príjem zahrnuť do daňového priznania?
Janka, oslobodenie od dane z prenájmu za rok 2010 je do sumy 5-násobku živ. minima, platného k 1.1., tj. 185,19 x5. Brat teda nemusí tento príjem uvádzať vo svojom daňovom prizaní.
1 0
JankaII JankaII

JankaII je offline (nepripojený) JankaII

ďakujem veľmi pekne
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

onical Pozri príspevok