Zavrieť

Porady

Potraviny-co kupujeme a jedavame?

Bryndza nie je bryndza,žinčica z kravskej srvátky,umelé ovocie a zelenina, dopovanie hydiny, krmenie prasat kostnou múčkou a výsledkom sú nechutné umeliny-je ešte možnost zohnat na SK ,zdravé a kvalitné potraviny? Nechápem prečo nechránime aj pravne svoje výrobky /však mame patenty EU,inde sa uplatnujú žaloby o poškodenie dobrého mena výrobku -išlo by to myslím u bryndze a ovčích syrov/Kam to všetko povedie,?
Naposledy upravil arizona : 06.06.17 at 23:14
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

korela

Vlastnosti

Bez konzervačných látok, Bez tepelnej úpravy
Zloženie
Kapusta biela rezaná, Cibuľa, Jedlá soľ, Rasca celá, Čierne korenie celé, Nové korenie celé, Bobkový list


Asi by sa našlo na trhu aj viac vo vrecku.
kukučka
No dobre, Pali, nie som odborník, kapustu sme držali v pivnici, zaťaženú v drevenom sude. V sobotu sme umyli, odobrali do hrnca na varenie, doliali vodou. O týždeň bola znovu kyslá, to bolo čo, ak nie kvasenie? A nemôžeš porovnávať kapustu v sáčku s kapustou kvasenou rovno v pohári. Popíš nám postup v konzervárni.
veď práve bola zaťažená pod doskami a kameňom, ale kvasný proces prestal len tam ležala bez prístupu kyslíku tomu sa hovorí v anaeróbnom prostredí.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
korela
Keď kupujem

V kapuste z Tesca nie je uvedený žiadny cukor, tak ako je to s cukrom v kyslej kapuste?
Keď kupuješ, tak aj čítaj...


Ďalšie informácie

1 porcia (100 g) priemerne obsahuje: Energia 73kJ 17kcal <1%, Tuky <0,1g <1%, Nasýtené mastné kyseliny 0,1g <1%, Cukry 1,6g 2%, Soľ 2,2g 37% referenčného príjmu priemerného dospelého.*

https://potravinydomov.itesco.sk/gro.../2002013381365










...a Tesco ?...pche...
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

korela