Zavrieť

Porady

Aké SUV (športovo úžitkové auto) kúpiť?

Ahojte,
prosím o radu (alebo skôr o vaše skúsenosti) s kúpou SUV....
Cenový strop mám zhruba 22 000 Eur, nemusí byť nové môže byť aj jazdené (max 2 roky). Nie som odborník v tejto oblasti (mám vytipovaných zopár modelov) a nerád by som investoval do niečoho, čo budem neskôr ľutovať...

Viem, že auto je mŕtva investícia, ale ho potrebujeme a s rodinkou sme sa zhodli na tom, hoci už trend SUV je dávno za nami, že predsa auto tohto typu bude pre nás najvýhodnejšie...

Takže ako uvažujem ja, ako laik:

YETI, CAPTIVA, ANTARA, QASHQAI, MURANO - nechceme, bez urážky je to čisto len vec vkusu...

DUSTER - v tej cene aj nový, strašne slabé spracovanie interiéru a neviem čo mám čakať po motorickej stránke...

SPORTAGE - nemám skúsenosti s KIOU vôbec

TOUAREG - počul som, že sa veľmi kradnú a páčia sa mi len tie novšie modely a tie nie sú v tejto cene pre mňa dostupné

HONDA - neviem koľko je tam možností (typov CRV), ale som počul, že sú veľmi dobre spracované

VOLVO XC 60 - dobré, pekné - no drahé

LAND ROVER - sa mi pozdáva, no opáť netuším čo mám čakať po motorickej stránke a ako je to s náhradnými dielmi

HUINDAI IX35 - mám obavu o kvalitu spracovania, neviem

OUTLANDER - dobré, no zdá sa mi malé

KUGA - čítal som nejakú recenziu kde ho zvozili pod zem, takže...

ASX - tiež je dosť malý

RAV 4 - Toyota je kvalitná na spracovanie, nepoznám

Schválne som nepísal o Mercedesoch, BMW a Porsche (na počudovanie aj to sa dá :-) ) je to iná kategória a nehodlám platiť 300 - 500 ročne poistné...
A ďakujem ani Hummer H3 nechcem, papá 20 litrov...
Motor by mal byť Diesel 4x4 s čo najmenšou spotrebou a čo najspoľahlivejší.

Vopred Vám všetkým ďakujem za odborné rady a pripomienky.

PS: Už som uvažoval aj nad dovozom z USA - nejaké obrovské SUV, no tam sú strašne veľké objemy motorov a to by som nezvládol...

PS2: Keby bolo po mojom, tak by vyhrala LADA NIVA s LPG, ale to by nebol komfort, ktorý si moja rodinka vyžaduje ...