Zavrieť

Porady

defragmentacia

dobry den prajem chcem sa spytat mam dost preplneny pc a ked ho zapnem tak cudne vrci takze chcem skusit defragmentaciu disku len neviem ze kde to najdem ako to mam spravit a ked to bude hotove ze ci to vymaze vsetko v pocitaci aj programy vsetky co mam napr. word, excel? hudbu filmy a dokumenty si dam na externy disk takze vlastne ze ci mi tam nieco zostane este alebo budem musiet vsetko na novo instalovat? dakujem za odpovede
Usporiadat
marleau marleau

marleau je offline (nepripojený) marleau

Štart - Všetky programy - Príslušenstvo - Systémové nástroje - Defragmentácia disku.
Nič sa ti nevymaže,len sa to ak nejak lepšie uloží a PC bude rýchlejší (nie som PC odborník).Aspoň mne to tak funguje.Robím to pomerne často,aj na USB,hlavne,keď veľa na PC pracujem.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
MikiHalasko MikiHalasko

MikiHalasko je offline (nepripojený) MikiHalasko

Moje meno je Halász, Mikuláš Halász. Som kreatívny a milujem online marketing. Rád pomáham ľuďom predávať svoje služby pomocou internetu. ...viac
defragmentovat mozes kludne. ale ak ti vyhodi hlasku ze mas malo percent volneho miesta na disku, tak to nerob. Pred tým vycisti disk / diski . skus znova. ak vyhadzuje stale hlasku uvolni miesto na disku. zalohuj si veci na externý disk alebo na dvd, cd.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Defragmentácia = po našom (ľudskom) poukladanie papierikov do jednej kôpky pekne spolu. Nič sa nevyhadzuje, len sa "šibuje" hore-dolu
A Miki naznačil - keď toho tam máš fúru, čo nepotrebuješ, vyšmar het, urob si miesto. Inak defragmentácia pôjde aj na plnom HDD, ale to bude trvať dĺĺĺĺhóóó.
0 0
prisonbreak prisonbreak

prisonbreak je offline (nepripojený) prisonbreak

a zhruba kolko to trva na c mam zhruba 76GB pamat necham tam volne miesto aspon 25 GB aby som vedela ze ci to od rana dat lebo ked sa bude defragmentovat tak sa asi neda nic na pc robit vsak?
0 0
Vlado40 Vlado40