Milý Bizzy,
to, že od začiatku bolo na webe EC zverejnený vzťah nových cenníkov k starým cenníkom - Tvoje tvrdenie je lož. Na webe EC nebolo zverejnené, k akému starému produktu sa vzťahuje nový cenník. V každom prípade musím skonštatovať, že až potom, čo sa na webe objavila informácia, ako sa zbaviť nevýhodnej zmluvy s EC, tak až potom ste Ty a Tvoji kolegovia z EC pochopili, že nemôžete iba tak kašľať na odberateľov a že musíte dodržiavať to, k čomu Vás zaväzuje zákon a vaše vlastné Všeobecné obchodné podmienky.
Keďže pracuješ v EC (možno si jedným zo spolumajiteľov EC), tak určite najlepšie vieš, kedy ste na web zavesili nové cenníky, kedy ste na web zavesili nové VOP a vieš aj to, kedy ste na web zavesili informáciu o tom, k akému starému cenníku sa vzťahujú nové cenníky s novými produktovými radami. Pochváľ sa, že si z odberateľov robíte dobrý deň.
Keď sa tu tak biješ do pŕs akí ste v EC perfektní, tak určite vieš, že keď odberateľ uzavrie smiešne poistenie proti neschopnosti splácať zálohy za elektrinu a plyn, tak tu určite veľmi rád poinformuješ okolitú verejnosť o tom, ako je táto poistka nevýhodná pre odberateľa - celú úsporu na "výhodnejšej" cene od EC odberateľ zaplatí na poistení proti neschopnosti splácať zálohy za energiu.
Poinformuj o tomto "výhodnom" produkte. Pochváľ sa tu, že tá poistka nezabezpečí, že odberateľ keď bude PN, alebo nezamestnaný, že za neho jeho "poisťovňa" zaplatí zálohy za elektrinu, alebo plyn počas celej doby, kedy je odberateľ PN, alebo nezamestnaný. Pochváľ sa, že to je iba nástroj, ako pri "nízkych cenách, z odberateľa vytiahnuť celú úsporu. Pochváľ sa, že to iba EC tvrdí, že keď sa odberateľ stane zákazníkom EC, tak má istú úsporu, a pochváľ sa, že touto poistkou hneď z druhého vačku celú úsporu zo zákazníka vytiahnete. Pochváľ sa, že nikde nenájde odberateľ sadzobník poistného, že odberateľom neposkytujete cenníky poistného. Pochváľ sa, že to, čo zákazník ušetrí, že celú ročnú úsporu vydelíte číslom 12 a takúto mesačnú sadzbu poistného bude odberateľ platiť ako poistné. Pochváľ sa, že toto pistenie nie je produktom žiadnej poisťovne. Pochváľ sa, že to je iba finta, ako zo zákazníka vytiahnuť celú úsporu. A nezabudn sa pochváliť, že EC nemá licenciu na posiťovníctvo a nezabudni sa pochvíliť, že táto "poistka" iba zabezpečí odklad splátok a nie ich uhradenie "poisťovňou EC". Výsledkom takejto poistky je to, že ľudia celú úsporu vrátia do EC a za elektrinu a z aplyn musia aj tak zaplatiť plnú cenu, ktorá je rovnako vysoká, ako je cena plynu v SPP.
Pochváľ sa, že ste v EC naschvál zverejnili nové ceny a nové VOP tak, aby odberatelia nemali šancu využiť svoje odberateľské práva. Keď tak dobre vieš, čo na webe bolo a čo na webe nebolo, tak sa vyjadri aj k tomu, kedy a ako boli zverejnené nové cenníky na rok 2012 a nové VOP na rok 2012.
To, že sú vaši odberatelia s Vašou spoločnosťou nespokojní aj v ČR a aj v SR, som nespôsobila ja. To ste si spôsobili sami tým, ako sa chováte k svojim zákazníkom.