gogol99 Milý Bizzy,
to, že od začiatku bolo na webe EC zverejnený vzťah nových cenníkov k starým cenníkom - Tvoje tvrdenie je lož. Na webe EC nebolo zverejnené, k akému starému produktu sa vzťahuje nový cenník. V každom prípade musím skonštatovať, že až potom, čo sa na webe objavila informácia, ako sa zbaviť nevýhodnej zmluvy s EC, tak až potom ste Ty a Tvoji kolegovia z EC pochopili, že nemôžete iba tak kašľať na odberateľov a že musíte dodržiavať to, k čomu Vás zaväzuje zákon a vaše vlastné Všeobecné obchodné podmienky.
Keďže pracuješ v EC (možno si jedným zo spolumajiteľov EC), tak určite najlepšie vieš, kedy ste na web zavesili nové cenníky, kedy ste na web zavesili nové VOP a vieš aj to, kedy ste na web zavesili informáciu o tom, k akému starému cenníku sa vzťahujú nové cenníky s novými produktovými radami. Pochváľ sa, že si z odberateľov robíte dobrý deň.
Keď sa tu tak biješ do pŕs akí ste v EC perfektní, tak určite vieš, že keď odberateľ uzavrie smiešne poistenie proti neschopnosti splácať zálohy za elektrinu a plyn, tak tu určite veľmi rád poinformuješ okolitú verejnosť o tom, ako je táto poistka nevýhodná pre odberateľa - celú úsporu na "výhodnejšej" cene od EC odberateľ zaplatí na poistení proti neschopnosti splácať zálohy za energiu.
Poinformuj o tomto "výhodnom" produkte. Pochváľ sa tu, že tá poistka nezabezpečí, že odberateľ keď bude PN, alebo nezamestnaný, že za neho jeho "poisťovňa" zaplatí zálohy za elektrinu, alebo plyn počas celej doby, kedy je odberateľ PN, alebo nezamestnaný. Pochváľ sa, že to je iba nástroj, ako pri "nízkych cenách, z odberateľa vytiahnuť celú úsporu. Pochváľ sa, že to iba EC tvrdí, že keď sa odberateľ stane zákazníkom EC, tak má istú úsporu, a pochváľ sa, že touto poistkou hneď z druhého vačku celú úsporu zo zákazníka vytiahnete. Pochváľ sa, že nikde nenájde odberateľ sadzobník poistného, že odberateľom neposkytujete cenníky poistného. Pochváľ sa, že to, čo zákazník ušetrí, že celú ročnú úsporu vydelíte číslom 12 a takúto mesačnú sadzbu poistného bude odberateľ platiť ako poistné. Pochváľ sa, že toto pistenie nie je produktom žiadnej poisťovne. Pochváľ sa, že to je iba finta, ako zo zákazníka vytiahnuť celú úsporu. A nezabudn sa pochváliť, že EC nemá licenciu na posiťovníctvo a nezabudni sa pochvíliť, že táto "poistka" iba zabezpečí odklad splátok a nie ich uhradenie "poisťovňou EC". Výsledkom takejto poistky je to, že ľudia celú úsporu vrátia do EC a za elektrinu a z aplyn musia aj tak zaplatiť plnú cenu, ktorá je rovnako vysoká, ako je cena plynu v SPP.
To, že sú vaši odberatelia s Vašou spoločnosťou nespokojní aj v ČR a aj v SR, som nespôsobila ja. To ste si spôsobili sami tým, ako sa chováte k svojim zákazníkom.
Mila gogol99,
pokial to, ze niekto si zastava nejaku spolocnost (ci EC, ci CEZ, ci akehokolvek alternativneho dodavatela) a ma iny pohlad a ma prehlad ako veci funguju, ak to znamena ze je zamestnancom niektorej z tych spolocnosti alebo este presnejsie ze je spolumajitelom spolocnosti (uzasne su vsetky tvoje vyprodukovane zavery) tak potom na zaklade tvojich prispevkov musis byt jednoznacne nejaky obchodny zastupca, ktorý nebol uspesny vo svojom predaji tzn. ze bol absolutne neschopny vykonavat tuto pracu pretoze si nedokazal dat dokopy suvislosti a pochopit cele procesy, tak preto asi musel prestat vykonavat tuto cinnost alebo si zakaznik , ktory mal nejake skusenosti s EC a prisiel si na to ze si spravil sam hlupost a nedokazes si priznat vlastnu chybu (ludske ego je niekedy uchvatne).... ma toto vyznam riesit ? nie
Inak osobne si myslim ze nejaky spolumajitel velkej spolocnosti urcite nechodi na poradu, predsa ma kopu inych veci na praci no nie?
K poisteniu - tuto sluzbu konkretne my doma nemame u EC uzatvorenu, osobne si ju ani nedam, nepotrebujem ju. Z toho vyplyva nasledovne: nechces? nedavaj si.... nie je co riesit. Rozmyslel si si? Zrus za podmienok ake su stanovene. Kazda spolocnost takto funguje. Mimo energii to mas + dalsia sluzba ktoru ponukaju a mozes a nemusis si ju dat.
EC spolupracuje pri tom s poistovnou (jej nazov a vsetko mas uvedene vo VOP , co ale iste vies
, ktora produkty poistenia bezne ponuka obcanom (poistovne ponukaju poistovacie produkty ze ano
Rozdiel? - mesacne ta to vyjde cez EC lacnejsie (poistne udalosti riesis priamo uz s tou poistovnou) nez ked by si sa zdvihol a isiel si sam toto poistenie uzatvorit do danej poistovne. Preco tomu tak je, je myslim zakladna a vseobecna informacia, ktoru urcite vacsina ludi ovlada. Ak nie, da sa usudit na zaklade nejakej zakladnej logiky
Ale ved vsetko mas v tych VOP ktore si tak dobre prestudovala
Nespokojnost so spolocnostou - skor by sa to dalo oznacit ako nespokojnost s niektorymi obchodnymi zastupcami ktory pre EC predavaju, toto sa tu sklonuje. Hold, toto je nevyhoda podomoveho predaja ak nemas len vlastnych internych obchodnych zastupcov. Jednoduche riesenie = priamo kontaktovat EC s tym ze tento a tento OZ nebol ok, aby s tym mohli nieco robit. Ked nenahlasia, nemaju ako s tym nieco robit. Je to take komplikovane? A myslim , ze kazda spolocnost je vdacna za akykolvek podnet na zaklade ktoreho moze zlepsovat svoje sluzby a budovat spokojnost zakaznikov.