Zavrieť

Porady

opatrovatelsky kurz

Dobry den,potrebujem súrne poradit.Pracujem ako opatrovatelka obecneho uradu,som zdravotna sestra a mam ukoncenu Strednu zdravotnicku skolu,i napriek tomu so povinna si urobit opatrovatelsky kurz,prosim vas je to skutocne tak?Dajte mi prosim vediet ,aby som vedela ako to je a preco to tak je,Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    terezamaria je offline (nepripojený) terezamaria

    som jednoducho žena terezamaria
    kokosko Pozri príspevok
    Dobry den,potrebujem súrne poradit.Pracujem ako opatrovatelka obecneho uradu,som zdravotna sestra a mam ukoncenu Strednu zdravotnicku skolu,i napriek tomu so povinna si urobit opatrovatelsky kurz,prosim vas je to skutocne tak?Dajte mi prosim vediet ,aby som vedela ako to je a preco to tak je,Dakujem
    I keby si bola končila SZŠ v posledných 3 rokoch a nepokračovala by si na Vysokej škole 1. stupňa /Bc./, aby si mohla vykonávať funkciu zdravotnej sestry, tak opatrovateľku môžeš robiť kedykoľvek a kdekoľvek. Žiadny kurz opatrovateľstva Ti netreba. Veď ukončením SZŠ získaš i teraz vzdelanie pre prácu " sanitárky ", čo plne zodpovedá pre prácu opatrovateľky.

    Prečítaj si rôzne dotazy, odpovede:
    http://www.vavslovakia.sk/skuska/por...-opatrovatelky

    Hlasovalo 7 pouzivatelov

    Užitočné (7)
    Katy a R, Mária27, Lubaba, arizona, zdenka131, Anja111, danushka