Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
daj zošit s príkladom, lebo podľa toho popisu je to pre kúúzelníka. Expedovaná a uhradená faktúra majú rôzne čísla?? K expedovanej faktúre si daj po zaplatení dátum a máš automaticky označenú faktúru ktorá je uhradená. Prehľad ako lusk!
potreboval by som vediet nejaku funkciu ktorou by som mohol priradit jeden udaj k druhemu
mam v podstate cisla faktur tovaru, ktory bol zaplateny a cisla faktur tovaru ktory bol vyexpedovany,
a chcem aby vedla cisel vyexpedovanych faktur sa automaticky priradili cisla faktur ktore boli uhradene( z druhej tabulky)
je na to nejaka funkcia?
poradte prosim...:/
Šlo by to s funkciou vlookup. Mať v jednom zošite dva listy. V jednom liste neuhradené a v druhom uhradené faktúry. Tu nemám Excel ale ak prídem do práce priložím nejaký príklad. Elegantnejšie by bolo makro ale s tým ja pracovať zatiaľ neviem.