O.K.
vďaka za link, ale aj tak si myslím, že to nie je správne a to z dvoch pohľadov:
1. zákon o DPH - doklad z ERP pri úhrade faktúry z ERP neobsahuje potrebné náležitosti, teda VZ, sadzbu DPH, výšku DPH, cena spolu
2. napr. u nás vo firme, kde sa vystaví denne xx faktúr. Faktúry si každé odd. robí samé. V systéme je zabezpečené automatické účtovanie vystavených faktúr. Aj keď sa jedná o platbu v hotovosti, medzi vystavením faktúry a jej úhradou prejde určitý časový úsek - 5 minút, hodina, pol dňa, podľa príspevku je jedno o aký časový úsek sa jedná (podľa mňa to je sekunda). No a u nás je to tak, že človek má vystavenú faktúru, ide si naložiť tovar a posledné medzipristátie má v pokladni. Samozrejme, že faktúra je už v systéme medzitým zaúčtovaná ako pohľadávka, takže u odberateľa automaticky vzniká záväzok, či? Myslíte si, že v Metre tie naše nákupy nie sú účtované ako pohľadávky? A Vašim klientom, keď účtujete, ním vystavenú faktúru, pokiaľ mu je uhradená v hotovosti v ten istý deň, účtujete inak? Neúčtujete ju ako pohľadávku? Ak nie, tak máte asi medzery v číselnom rade....a vôbec, potom, Keď nahadzujete kasu, tak pozeráte pri úhrade vystavenej fa, či to je v ten istý deň a účtujete to inak?
Neviem, aj keď je tu veľa súhlasov na nick Stefan2005 od nickov, ktoré, samozrejme vrátane Stefan2005, beriem ako nicky, ktoré vedia o čom sa tu "točí" nesúhlasím. To čo nie je vyslovene v zákone, nie je pre mňa smerodatné. A celé e.. a s... a v.... d.... a iné tlačené a tak - to sú len názory a pohľady ľudí, kebyže publikujem, možno sem niekto prilepí môj názor pekne napísaný v takomto zmysle...
..takže tak...