Zavrieť

Porady

Najčastejšie otázky k dani z príjmu za r. 2011 pre fyzické osoby - nepodnikateľov

Z akých príjmov je možné uplatniť nezdaniteľnú čiastku na daňovníka?
Odpoveď

Zahŕňajú sa príjmy z dohôd do daňového priznania?
Odpoveď

Akú čiastku si môže uplatniť manžel ako nezdaniteľnú položku na manželku?
Odpoveď

Komu mám dať spraviť daňové priznanie – môžem oň požiadať v zamestnaní alebo účtovníčke?
Odpoveď

Aké dokumenty mám doniesť zamestnávateľovi k žiadosti o vykonanie ročného zúčtovania?
Odpoveď

Môžem pri podaní daňového priznania žiadať o vrátenie dane z úrokov?
Odpoveď

Som študent a pracujem na dohodu o brigádnickej práci študenta – mám nárok na vrátenie daní?
Odpoveď

Má dôchodca / predčasný dôchodca nárok na uplatnenie nezdaniteľnej čiastky na daňovníka?
Odpoveď

Ako sú zdaňované príjmy výsluhového dôchodcu?
Odpoveď

Ako si vypočítam daň pri príjmoch z prenájmu bytu?
Odpoveď

Časť roku som strávila mimo SR – mám podávať na Slovensku daňové priznanie?
Odpoveď

Môžem požiadať o odklad daňového priznania?
Odpoveď
Usporiadat
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

stačí doložiť kópiu/ kópie potvrdenia o zdaniteľnej mzde za rok 2012
1 0
Sylvinka08 Sylvinka08

Sylvinka08 je offline (nepripojený) Sylvinka08

Možno si uplatniť NČZD na manželku, keď bola celý rok 2012 dobrovoľne nezamestnaná?
0 0
Ivka B Ivka B

Ivka B je offline (nepripojený) Ivka B

dobrý deň, 28.4.2011 som zrušila životnú poistku. Do daňového priznania za rok 2011som priznala sumu 703 eu na riadku 78 daňového priznania, to je suma ktorú som si tri roky predtým uplatnila ako odpočitateľnú položku na daniach. Mala sa táto suma uviesť, alebo nie v daňovom priznaní ?, ak nie dá sa ešte podaťˇopravné daňové podanie, lebo by mi potom mali vrátiť 133 eu, nuž za blbosť sa platí....
0 0
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

na 78 je totálna blb....
máš to dať na r. 75 DP typ B
0 0
tinaM tinaM

tinaM je offline (nepripojený) tinaM

FO-nepodnikateľ vlastní les.