tictac7 pochop, že takto nemôžeš zadávať otázky. Už Ti to KEJKA písala. Jedna vec je dohoda, druhá vec sú doklady. Keď chceš odpoveď, musíš konkrétne napísať: v novembri 2011 som obdržala faktúru na majetok vo výške 10000, ktorú som účtovala 042,343 / 321. Majetok sme zaradili do používania 022/042. V januári 2012 mi prišiel od dodávateľ dobropis vo výške..... Od leasingovej spoločnosti mám zmluvu na sumu.... a splátkový kalendár......
Asi takto sa to robí.
P.S. Tvorba opravných položiek je úplne o niečom inom, ako tu chceš riešiť Ty.
súhlasím, takto je to zrizumiteľnejšie napísané, asi zadávateľka potrebuje hovorcu.
Podľa dokladov by to vyzeralo tak, že ste stroj vrátili dodávateľovi, tým dátumom ho vyradíš z majetku /rok 2012/.
Na základe LZ -zmluva s LZ - majetok znova "obstaráš" a zaradíš v zmysle tejtonovej zmluvy a splátkového kalendára.
Nemôžeš sa spätne tváriť, že si majetok nemala, nepoužívala.
OP sú naozaj o niečom inom.
pochopiteľne - odpovedám zadávateľke, len som použila príspevok, ktorý je zrozumiteľný a podľa mňa tiež vystihuje podstatu pôvodného zadania.