Zavrieť

Porady

Asus-opätovne reklamacie notebooku.

Asus x52j

V marci 2011 som kupil notebook asus, v 8.4.2011- oprava reklamoval som graficku kartu vga nvidia 310 pc ju nedetekuje,vyjadrenie servisu:zavada sa prejavila- vymena zakladovej dosky. V 16.5.2011 vga nvidia 310 pc nedetekuje, servis:zavada sa prejavila-vymena zakl. dosky. V 26.5.2011 vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis:zavada sa prejavila-vymena RAM pamäti. V 3.6.2011 vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis: popis opravy-flesh bios na najnovejsiu verziu,prehranie firmware,upgrade software neriesi zavadu produktu-JEDNA SA O MIMOZARUCNU OPRAVU!!!. V 22.8.2012 chybna vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis:na reklamovanom vyrobku sa zavada prejavila-fles biosu a vymena HDD. V 9.2012 isiel notebook zase na reklamaciu do servisu s tou istou zavadou nvidia310.este sa nevratil. Ako mam postupovat v mojom pripade? Ziadal som o vratenie penazi alebo vymenu notebooku za podobny. Predajca sa vyhovara Na servis ze musia byt 3rovnake opravy alebo 4rozne, co mam podniknut v tomto pripade 4zarucne opravy a jedna asi predpokladam akoze mimozarucna ja do vnutra ntb nevidim takze neviem co tam v skutocnosti menili v notebooku a uz je celkovo 6krat v oprave a cakam na vysledok opravy.
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času

Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40

Vlado40
Ak prekročili 30 dňovú lehotu ,tak žiadaj vrátenie peňazí.Teba nemá čo zaujímať servis.To nech si rieši predajca ,kde si reklamoval.Najlepšie je napísať doporučený list predajcovi s tým ,že nedodržal 30-dňovú lehotu a že žiadaš vrátenie peňazí za tovar.

misoft je offline (nepripojený) misoft

misoft
V marci 2011 som kupil notebook asus, v 8.4.2011- oprava reklamoval som graficku kartu vga nvidia 310 pc ju nedetekuje,vyjadrenie servisu:zavada sa prejavila- vymena zakladovej dosky. V 16.5.2011 vga nvidia 310 pc nedetekuje, servis:zavada sa prejavila-vymena zakl. dosky. V 26.5.2011 vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis:zavada sa prejavila-vymena RAM pamäti. V 3.6.2011 vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis: popis opravy-flesh bios na najnovejsiu verziu,prehranie firmware,upgrade software neriesi zavadu produktu-JEDNA SA O MIMOZARUCNU OPRAVU!!!. V 22.8.2012 chybna vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis:na reklamovanom vyrobku sa zavada prejavila-fles biosu a vymena HDD. V 9.2012 isiel notebook zase na reklamaciu do servisu s tou istou zavadou nvidia310.este sa nevratil. Ako mam postupovat v mojom pripade? Ziadal som o vratenie penazi alebo vymenu notebooku za podobny. Predajca sa vyhovara Na servis ze musia byt 3rovnake opravy alebo 4rozne, co mam podniknut v tomto pripade 4zarucne opravy a jedna asi predpokladam akoze mimozarucna ja do vnutra ntb nevidim takze neviem co tam v skutocnosti menili v notebooku a uz je celkovo 6krat v oprave a cakam na vysledok opravy.
Vidíš tu dúhu?
Takže - ty už nemusíš čakať na nejaký NB - zober všetky protokoly a žiadaj celú sumu späť - i keď je to od minulého roka, ale už tam si urobil chybu, v priebehu 6 mesiacov si mál 4x reklamáciu - tento noťas bol od výroby chybný -
http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
  1. Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie.
  2. S výnimkou prípadov, keď je na vykonanie opravy určená iná osoba reklamáciu môžete uplatniť v ktorejkoľvek prevádzkárni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru alebo poskytovaných služieb, prípadne aj na mieste, odkiaľ riadi svoj podnik
  3. Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
  4. Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
  5. Ak predajca reklamáciu vybaví výmenou veci alebo jej časti, začína plynúť nová záručná doba (môže sa stať, že na niektorú časť bude dlhšia záručná doba, ako na ostatné časti)
Jednoducho - zober doklad o kúpe, všetky reklamačné protokoly - zájdi do predajne a na základe zákona na ochranu spotrebiteľa im oznám, že NB je viac v oprave a odstupuješ od zmluvy (a je jedno, že po roku) a žiadaš si peniaze späť.
Zabralo to diky moc, zajtra mi pride z CZ novy kvalitnejsi asus,a drahsi v lepsej vybave, za cenu toho stareho-ziadny doplatok. Mohol som zobrat aj €ka, ale za tu cenu by som tento notebook nekupil, takze som sa rozhodol tak, este raz velke Dík pre milsoft.

Asus-opätovne reklamacie notebooku.

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.