Zavrieť

Porady

Súrne potrebujem poradiť - e-dane

Včera zmenili na portíli finančnej správy možnosť pozrieť si elektronické podania cez e-dane.
Prosím vám to funguje? Čo robím zle, keď mi vypíše neúspešná autentifikácia používateľa: internal error???
Usporiadat
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

Monika Kováčová Pozri príspevok
mňa šlak trafí, už som vyskúšala všetko možné, prihlásim sa na DRSR.sk, heslo aj ID je okej, a cez e-dane nič nepodám... až teraz som si všimla, že nie som sama... toto ma fakt vytáča do nepríčetnosti... cocoti!
ja mám vo fronte 5 prehľadov a rada z drsr, ktorá je v príspevku #4 je na dve veci .....
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

kde sa môžem sťažovať???
0 0
johny18 johny18

johny18 je offline (nepripojený) johny18

Skuste odoslat na technickapodpora@financnasprava.sk mail, ze mate s tym problem. Nech vidia, ze nespokojnost narasta a nech kludne odpovedaju aj na 1000 mailov. Pred chvilkou som im odoslal mail s tym, aby konecne uz sprevadzkovali funkcny system a nie nejake neschopne aplikacie. Alebo nech spustia opat bezproblemove EZU.
0 0
ivetaf ivetaf

ivetaf je offline (nepripojený) ivetaf

Presne stále robia dookola nejaké zmeny a nás o tom ani len neinformujú, aj na daňovom portály bol len odkaz, že od 10.01.2013 si vieme vytlačiť potvrdenia aj z Edaní. Hlavne, že nám účtovníkom, ktorý pracujeme aj v sobotu a nedelu , lebo nám takpovediac horia termíny pod zadkami, kým ostatný pozerajú televízor a relaxujú. Aj ja som si vytlačila hotové DPH a cestné dane , prehľady a súhrnné výkazy a presne ten istý problém. Nakoľko nie som počítačový expert najprv som sa zľakla, kde sa mi vôbec stratila ikona z obrazovky, keď som sa odhlásila , ale nakoniec som si Edane našla a na portál daňového úradu som sa bez problémov vedela prihlásiť. Pracujem zo zaručeným elektronickým podpisom , ktorý som si zaplatila a systém je nefunkčný. Mali by tým počítačovým expertom, ktorý nám vyrábajú šokové situácie strhnúť z platu alebo plat vôbec nedať. Keby som ja robila účto a daňové priznania s takýmito chybami ako robia oni, asi by som prácu nemala.
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

na technickú podporu som odoslala mail v tomto znení:
Prosím prečo nemôžem podať DPH cez e-dane. ID aj heslo sú správne a na stránku DRSR.sk sa prihlásim, akurát že nič nepodám, keďže sú tam úplne neaktuálne tlačivá... Do prdele, už ma to začína štvať! Ako účtovníčka s množstvom byrokratických termínov nemám časové možnosti skúšať funkčnosť vášho portálu! Láskavo si tam urobte konečne poriadok, lebo naozaj budem iniciovať obrovskú medializáciu , je to škandál takýto nefunkčný systém v daňovej správa. Hanba vám!
Monika Kováčová
ale ja chcem podať sťažnosť na oficiálne miesta!!! Kde?
0 0
ivetaf ivetaf

ivetaf je offline (nepripojený) ivetaf

haha dobrý fór, toto od našich zákonodarcov 12.01.2012 nehrozí, ale bodaj by si mala pravdu.
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

Monika Kováčová Pozri príspevok
na technickú podporu som odoslala mail v tomto znení:

ale ja chcem podať sťažnosť na oficiálne miesta!!! Kde?
staznosti@mfsr.sk - podala som
Nakoľko mi došla trpezlivosť, týmto oficiálne podávam sťažnosť na nefunkčnosť aplikácie daňovej, sekcie FRSR, pre podávanie daňových priznaní.
Dnes som sa niekoľkokrát pokúšala odoslať – podať daňové priznanie k DPH a k Dani z Motorových vozidiel, mesačný prehľad o zamestnancoch + súhrnný výkaz – všetky dokumenty majú termín podania 25.01.2013 až 31.1.2013. Napriek všetkým pokynom o aktualizácií aplikácie e-dane, inštalácií a pod. sa mi nepodarilo vôbec do podateľne ani prihlásiť z dôvodu neúspešnej autentifikácie – tento problém nemám len ja, ale aj niekoľko mojich kolegov – účtovníkov a klientov – podnikateľov. Na stránke daňového riaditeľstva nie je žiadny oznam o technickej údržbe alebo o nefunkčnosti systému, napriek tomu aplikácia na podávanie daňových priznaní nefunguje. Nakoľko ako účtovník vnímam toto obdobie ako byrokraticky a administratívne veľmi náročné – aj z dôvodov novelizácií zákonov z vášho rezortu – takáto nefunkčnosť mi bráni dôsledne a riadne bez porušenia termínov a zákonov vykonávať svoju prácu – tou je absolútna spolahlivosť zo strany mojich klientov – daňovníkov – v súvislosti s aplikáciou zákonov v oblasti účtovníctva, daní, odvodov v praxi. Nemusím snáď pripomínať, že nestihnutie termínu zo strany daňového subjektu je okamžite bez mihnutia oka sankcionované pokutami.
Za takýto nefunkčný systém podávania daňových priznaní, prehľadov, hlásení atď sa naozaj môže vážená inštitúcia, akou je FRSR, hanbiť. Ako účtovníčka s množstvom byrokratických termínov nemám časové možnosti skúšať funkčnosť ich portálu!
Nehovoriac o odosielaní mailov z finančnej správy o nových prihlasovacích ID kódoch a heslách! To sú prihlasovacie údaje, ktoré môže kde-kto v sieti zneužiť.
6 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

Monika Kováčová Pozri príspevok
na technickú podporu som odoslala mail v tomto znení:

ale ja chcem podať sťažnosť na oficiálne miesta!!! Kde?
dá sa aj rovno tomuto pánovi:

Ing. František Imrecze
Prezident finančnej správy

prezident@financnasprava.sk
3 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

čo myslíte, keby napíšem sťažnosť aj do Združenia daňových poplatníkov Slovenska ?
inšpirovala som sa tu:
4. Daňový arbiter alebo daňový ombudsman

OTÁZKA:
Keďže som dlhodobo mimoriadne nespokojný s daňovým zaťažením v tomto štáte i s jednotlivými daňovými anomáliami (napr. radikálne zrušenie 102 daňových úradov v rámci daňovej reformy Unitas na 8 daňových úradoch od 1. 1. 2012), chcem viesť proti takejto hlúposti štátnych a vládnych byrokratov nezmieriteľný boj. Viem o tom, že sa môžem sťažovať podnetom na Ústavný súd SR alebo na medzinárodné súdy v Haagu alebo Štrasburgu v rámci členstva SR v EÚ. To mi pri pomalom a poriadne drahom vybavovaní záležitostí uvedenou inštitúciou nestačí. Počul som, že na Slovensku už máme viac ombudsmanov na rôzne veci (bankový, študentský), máme aj daňového? Funguje nejaká osobitná inštitúcia ochraňujúca záujmy daňových subjektov, ktorá by mala byť akýmsi neformálnym veliteľstvom proti všetkým chorým postupom v daňovej oblasti na úkor občanov i podnikateľov alebo daňovým arbitrom? Je to pravda? Ako sa táto inštitúcia volá? Odkedy funguje a ako sa na ňu dá kontaktovať?
ODPOVEĎ:
Predpokladáme, že máte na mysli inštitúciu nazvanú „Združenie daňových poplatníkov Slovenska“, o ktorej bližšie informácie nájdete na internete na adrese http://www.zdps.sk/. Ide o občianske združenie, ktoré vzniklo v roku 1996 v Bratislave a je riadne zaregistrované na Ministerstve vnútra SR – to znamená, že jeho aktivity sú legitímne. Jeho hlavným cieľom je ochrana záujmov daňových poplatníkov prostredníctvom podpory iniciatív smerujúcich k zníženiu daní, verejných výdavkov a k vyrovnanému štátnemu rozpočtu.
Združenie vychádza z racionálnej ekonomickej axiómy o tom, že dane sú síce nevyhnutné na to, aby boli financované mnohé životne dôležité oblasti, zároveň však je potrebné zdôrazniť, že neustále rastúca úroveň daňového a príspevkového bremena je proti záujmom tak radových občanov, ako aj podnikateľskej sféry. V súčasnosti je združenie apolitické a má niekoľko sto členov z radov fyzických i právnických osôb. Je to zatiaľ málo (aby bolo združenie silné, potrebuje tisíce členov!), ale pri raste daňového povedomia občanov v SR je predpoklad radikálnejšieho nárastu. Zatiaľ najviac členov má podobné združenie v Nemecku (cez 400-tisíc členov).
Domnievam sa, že slovenské daňové subjekty by sa mali aktívne zapojiť do práce uvedeného (alebo podobného) združenia v čo najväčšej miere a zasielať mu všetky podnety o daňových anomáliách a zistených daňových krivdách i systémových disproporciách – ktoré by ich mohlo roztriediť, analyzovať a podať kompletný podnet na ich racionalizáciu alebo zrušenie Ústavnému súdu. Žiadneho oficiálneho „daňového arbitra“ alebo „daňového ombudsmana“ ku dňu zodpovedania tejto otázky (január 2012) zatiaľ Slovensko nemalo.
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

viete, že existuje Zákon o sťažnostiach? č. 9/2010 - a podľa § 5 ods. 7 sa musí podať aj poštou, inak sa takáto sťažnosť odloží...
to je ale na novú tému...
0 0
fortunka fortunka

fortunka je offline (nepripojený) fortunka

No a porazí ma, jeden deň čo mám klud a môžem posielať kopec daňových a zase to nejde... ((
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
Monika Kováčová Pozri príspevok
viete, že existuje Zákon o sťažnostiach? č. 9/2010 - a podľa § 5 ods. 7 sa musí podať aj poštou, inak sa takáto sťažnosť odloží...
to je ale na novú tému...
Hej , ale pozri lehotu
Nový zákon o sťažnostiach zhoršil možnosť občanov domáhať sa nápravy

23. Mar. 2010
Nový zákon o sťažnostiach č. 9/2010 Z.z., ktorý je účinný od 1. februára 2010, nahradil predošlý zákon o sťažnostiach č. 152/1998 Z.z.
Nový zákon výrazne predlžuje lehoty na vybavenie sťažností občanov. Kým doteraz musel občan čakať na vybavenie jeho sťažnosti 30 kalendárnych dní, podľa nového zákona musí občan čakať až 60 pracovných dní (tri mesiace). A v prípade, že úrad sťažnosť občana posúdi ako „náročnú“, tak až 90 pracovných dní. Ak teda občan podal sťažnosť napríklad 1. marca, musí na jej vybavenie čakať až do 26. mája, a ak je sťažnosť úradom vyhodnotená ako „náročná“, tak až do 8. júla. Kým na vybavenie sťažnosti podľa doterajšieho zákona musel občan čakať 30 kalendárnych dní (a pri „náročnej“ sťažnosti 90 dní), na vybavenie sťažnosti po 1. februári roku 2010 bude musieť občan čakať až 86 kalendárnych dní a na vybavenie tzv. „náročnej“ sťažnosti dokonca až 129 kalendárnych dní.

http://www.viaiuris.sk/aktualne/71-n...nostiach-.html

A to je zákon pre občanov
3 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

Zita5 Pozri príspevok
Hej , ale pozri lehotu
Nový zákon o sťažnostiach zhoršil možnosť občanov domáhať sa nápravy

23. Mar. 2010
Nový zákon o sťažnostiach č. 9/2010 Z.z., ktorý je účinný od 1. februára 2010, nahradil predošlý zákon o sťažnostiach č. 152/1998 Z.z.
Nový zákon výrazne predlžuje lehoty na vybavenie sťažností občanov. Kým doteraz musel občan čakať na vybavenie jeho sťažnosti 30 kalendárnych dní, podľa nového zákona musí občan čakať až 60 pracovných dní (tri mesiace). A v prípade, že úrad sťažnosť občana posúdi ako „náročnú“, tak až 90 pracovných dní. Ak teda občan podal sťažnosť napríklad 1. marca, musí na jej vybavenie čakať až do 26. mája, a ak je sťažnosť úradom vyhodnotená ako „náročná“, tak až do 8. júla. Kým na vybavenie sťažnosti podľa doterajšieho zákona musel občan čakať 30 kalendárnych dní (a pri „náročnej“ sťažnosti 90 dní), na vybavenie sťažnosti po 1. februári roku 2010 bude musieť občan čakať až 86 kalendárnych dní a na vybavenie tzv. „náročnej“ sťažnosti dokonca až 129 kalendárnych dní.

http://www.viaiuris.sk/aktualne/71-n...nostiach-.html

A to je zákon pre občanov
keď ja vyhodnotím, že moje daňové priznanie je náročné - čo mám urobiť?
0 0
adra22 adra22

adra22 je offline (nepripojený) adra22

No vidím že niesom sama išla som sem po radu že čo robím zle keď mi v kuse píše error....
Porazí ma z nich tiež som napísala aj na podporu aj stažnosť.
Som zvedavá na pondelok a zase som ... urobila a tak som sa tešila že DZMV budem mať z krku.
0 0
CHIC CHIC

CHIC je offline (nepripojený) CHIC

napísal som "prezidentovi" (kto vymyslel takto tupo označenú funkciu?)

Vážený pán Imrecze,


Úžasná aplikácia eDANE je tu na podávanie e-dokumentov. Prosím odkontrolujte si to, lebo už opäť nefunguje a len mi zbytočne zaberá miesto na disku. Ja ako účtovník potrebujem pracovať aj cez víkend. Ak mi neviete garantovať prevádzku svojho diela 12.1.2013, čo nás čaká koncom marca? Je nemysliteľné pracovať v prostredí ktoré nám tu ponúkate. Po každom spracovanom priznaní tŕpnem, či dokument prejde alebo znova bude generovať chybové hlásenie. Na stole sa mi kopia podania, ktorými sa budem musieť vinou neschopných a nekompetentných ľudí znova zaoberať v čase, keď sa niekomu láskavo uráči sprevádzkovať eDANE. Preto Vám navrhujem, vráťte nám bezproblémové EZU, alebo zabezpečte plnú funkčnosť aplikácie eDANE.

S pozdravom
3 0
natana7861 natana7861

natana7861 je offline (nepripojený) natana7861

no ešteže nie som sama, už som myslela, že som niečo v PC pokazila. Skúsim vydržať do pondelka.
0 0
Zauzana Zauzana

Zauzana je offline (nepripojený) Zauzana

Začínam cítiť potrebu spísania petície, výzvy, či verejného vyhlásenia...aspoň v takej internetovej podobe, i keď to nemá žiadnu právnu moc...takto to už predsa ďalej nemôže ísť, za takýchto podmienok sa nedá normálne fungovať..a nikto iný to za nás, bežných ľudí neurobí...:-(
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je teraz online Dáša_

A nejaký novinár by sa toho nemohol chytiť? Nejakú reportáž napríklad? Nebolo by to najrýchlejšie?
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

Dáša_ Pozri príspevok
A nejaký novinár by sa toho nemohol chytiť? Nejakú reportáž napríklad? Nebolo by to najrýchlejšie?
Novinárov toto nezaujíma, zatiaľ lebo si ešte spravia paušál napr. teraz sú tri veci pre nich zaujímavé
donekonečna papagájovať ako sa zdvihli každému dane
čo breptal prezident
akú garderóbu mala ktorá celebrita na plese a či ukázala spodné prádlo
0 0
cacka cacka

cacka je offline (nepripojený) cacka

účtovník, mzdár
Ani dnes to nefunguje. Keď kliknem na ikonu, tak mi to vypisuje "Application cannot be started. Contact the application vendor." A čo fčul? Funguje to už niekomu?
0 0
Načítať ďalšie