Zavrieť

Porady

Výpočet čistej mzdy SZCO pre banku

Dobrý večer. Prosím Vás viete mi niekto poradiť ako si vypočítam čistú mzdu? Potrebujem banke vydokladovat svoj cisty prijem za účelom čerpania hypoteky a neviem ako by malo vyzerat moje danove priznanie. Pracujem ako SZCO. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    Ivva
    Dobrý večer. Prosím Vás viete mi niekto poradiť ako si vypočítam čistú mzdu? Potrebujem banke vydokladovat svoj cisty prijem za účelom čerpania hypoteky a neviem ako by malo vyzerat moje danove priznanie. Pracujem ako SZCO. Ďakujem.
    ------------------------
    1. nooo, najprv si ujasni pojmy - a teda hlavne to, že ak si SZČO tak nemáš žiadnu mzdu, a čistú ani náhodou....
    2. ako by malo vyzerať Tvoje daňové priznanie - úplne presne tak ako tlačivo MF/20228/013-721
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Ivva Asi som sa zle vyjadrila. Zaujima ma ako banka posudzuje respektive vypocita prijem szco. Napr. celkový rocny prijem szco je 12 000, zrejme treba odpocitat pausalne vydavky 4 800 a potom vydelit 12 mesiacmi podnikania? To znamena ze banka akceptuje ze mam mesacne 600 Eur prijem? Dakujem
    Hakika 12000-4800-zaplatená daň / 12