Zavrieť

Porady

Založenie živnosti - reklama na webovej stránke

Zdravím Vás,

mám pár otázok, na ktoré sa chcem spýtať.
Neviem ako mám postupovať.
Chcem na svoju webovú stránku umiestniť reklamný baner obchodu, ktorý má záujem sa takto zviditeľniť.

Som študent VŠ. Web je môj.

Musím si založiť živnosť?

Ak áno tak ma prosím opravte.
Ak teda treba založiť živnosť tak:
1.Bude to voľná živnosť, reklamné a marketingové služby - 31.5.3 šírenie reklamy rôznymi spôsobmi.
2. Založím si živnosť.

A teraz sa chcem spýtať:
1. Sociálnej poisťovni nemuísm nič oznamovať, pokial som ešte nemal živnosť, je tak?
Po roku prinesiem do sociálnej poisťovne daňové priznanie, ale platiť nemusím nič, ak nepresiahnem hodnotu (myslím, že 12 násobok min. mzdy) ano?

2. ako je to so zdravotnou poisťovňou? Tam sa musím zahlásiť hneď po vydaní živnostenského oprávnenia?
Ako je to s preddavkami? Tomu nerozumiem celkom. Niekedy som čítal, že netreba platiť 1. rok a potom podla výšky príjmu, niekde som čítal, že radšej niečo platiť.
Príjmy zrejme nebudem mať veľké.

3. Ako neplatitel DPH, nemusím podávať každé 4 mesiace nejakú správu? teda stačí až za rok podať daňpvé priznanie?
Do sociálnej ani zdravotnej nemusím rok nič posielať?

Ďakujem pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    maped je offline (nepripojený) maped

    maped