Zavrieť

Porady

Aký má zmysel založiť na Slovensku pobočku zahraničnej spoločnosti?

Študujem to celý deň, ale nepochopila som, prečo mám založiť napr. v maďarsku firmu a u nás jej pobočku? Alebo aj v daňovom raji založiť firmu a podnikať s ňou u nás? Veď aj tak dan z príjmu PO musím platiť tu na Slovensku, tak aký to má zmysel?
Ďakujem pekne za vysvetlenie alebo aspoň link, kde to zistím.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ariadna22 je offline (nepripojený) ariadna22

    ariadna22
    napríklad si tade prepláchneš príjmy,
    volá sa to aj práčka špinavých peňazí