Zavrieť

Porady

Reklamácia NTB 5 krát, zamietnutie dobropisu

Uzavrel som :-) Odpoveď mám :-) ĎAKUJEM :-)

Ahojte, pred dvoma mesiacmi som reklamoval NTB za mesiac končí záruka, po mesiaci mi z predajne volali že mi vrátia peniaze, ale po ďalšom mesiaci prišlo vyjadrenie zo servisa že sa nejednalo o 3 krát tú istú závadu a preto mi peniaze nevrátia. Pritom NTB bol reklamovaný 5 ráz, každá reklamácia uznaná. Avšak dve z toho bol poškodený OS a to vraj nieje chyba NTB. Pritom v reklamačných podmienkach nieje ohľadom software nič a OS bol predinštalovaný. Moja otázka znie či mám aj tak nárok na odstúpenie od zmluvy. Jedná sa o obchod Euronics (domoss).

Doplnené informácie: Záruka končí za 15 dní+dni čo bol v reklamačnom konaní(caa 5x po dva týdžne)
Prvá reklamácia bola po 5tich mesiacoch od kúpy.
Tie dve reklamácie uznali čo sa týkalo OS, nie neplatil som za ne opravili to v rámci reklamácie.

poprípade môžem pripojiť aj vyjadrenie servisu.
Naposledy upravil juriki : 23.09.14 at 15:57
4 komentárov     zbaliť
arizona dopln informacie: aky stary je NB? Kedy si ho reklamoval 1x? Pises, ze kazda reklamacia bola uznana,ale nasledne pises, ze dve neboli chybou NB...to si platil tie opravy,alebo...??? Dodrzal servis vzdy 30 dnovu lehotu na vybavenie reklamacie?
juriki už som to doplnil :-)
misoft Poznámka: záručné podmienky sa vzťahujú výlučne j tovaru, nie k operačnému systému. T.z. OS nie je v záruke zahrnutý, pretože je modifikovateľný (upraviteľný). Nie je to mechanické, konštrukčné poškodenie! Preto je pri predinštalovaných OS na HDD skrytá partícia s inštalačkou, z ktorej sa OS dáva do základných nastavení.
Záruka sa vzťahuje len na HW (hardware) notebooku (ľudovo povedané - železo) - na HMATATEĽNÉ zariadenie.
juriki Ďakujem pomohlo mi to :-) keby mi to takto po lopate vysvetli aj v predajni a na reklamačnom tak by som si ušetril čas a nervy :-)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamácia NTB 5 krát, zamietnutie dobropisu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.