Uzavrel som :-) Odpoveď mám :-) ĎAKUJEM :-)
Ahojte, pred dvoma mesiacmi som reklamoval NTB za mesiac končí záruka, po mesiaci mi z predajne volali že mi vrátia peniaze, ale po ďalšom mesiaci prišlo vyjadrenie zo servisa že sa nejednalo o 3 krát tú istú závadu a preto mi peniaze nevrátia. Pritom NTB bol reklamovaný 5 ráz, každá reklamácia uznaná. Avšak dve z toho bol poškodený OS a to vraj nieje chyba NTB. Pritom v reklamačných podmienkach nieje ohľadom software nič a OS bol predinštalovaný. Moja otázka znie či mám aj tak nárok na odstúpenie od zmluvy. Jedná sa o obchod Euronics (domoss).
Doplnené informácie: Záruka končí za 15 dní+dni čo bol v reklamačnom konaní(caa 5x po dva týdžne)
Prvá reklamácia bola po 5tich mesiacoch od kúpy.
Tie dve reklamácie uznali čo sa týkalo OS, nie neplatil som za ne opravili to v rámci reklamácie.
poprípade môžem pripojiť aj vyjadrenie servisu.
Naposledy upravil juriki : 23.09.14 at 15:57
Záruka sa vzťahuje len na HW (hardware) notebooku (ľudovo povedané - železo) - na HMATATEĽNÉ zariadenie.