Zavrieť

Porady

Opatrovatelka v Rakusku, aky ma narok na dochodok?

Ahojte!Pracujem ako opatrovatelka v Rakusku.Danové priznanie nepodávam v Rakusku,iba na Slovensku, dostanem nejaky dochodok z Rakúska,od Slovenska?Dakujem
Naposledy upravil ivka70 : 31.01.15 at 17:56
11 komentárov     zbaliť
taiko poytam sa, prispievas nejakym sposobom do Rakuskeho dochodkoveho systemu?
Lívi5 Platím iba povinné odvody! Dakujem
taiko ake odvody? odvody na co? Komu ich platis? Rakuskej soc. poist ci slovenskej?
Lívi5 v Rakusku SVA,kazdé 3 mesiace!
taiko no, tak uz si dala viac info, snad Ti teraz niekto poradi
Lívi5 Díky !
taiko no vazne, nebolo jasne, co a kde si platis Ja poznam iba NL a DE system a tam ked si platis socialne poistenie, teda aj jeho dochodkovu cast, tak mas narok aj na dochodok z tej krajiny. Lle ja som platil aj dane v kazdej krajine. Neviem presne ako je to v AT, ale snad hadam sa najde niekto kto ma skusenost
Lívi5 som to myslela automaticky,lebo to musí kazdá/kazdy z nás platit
Lívi5 jaaj,vtedy je to jasné,ze by som dostala dochodok,ked si podávam danové priznanie v rakusku,tym pádom aj dane tam platím,lenze ja si tam nepodávam dan.priznanie,a na to som zvedavá ci aj tak vobec nejaky dochodok dostanem ci uz z rakuska/slovenska
pmajap Livi5 skús si dať dotaz sem alebo podobné stránky opatrovateliek http://www.opatrovatelky.com/
Lívi5 Ok,dík
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!