Mne najprv nešla digi vôbec.
- po inštalácii pred vianocmi minulého roku mi povedali,že to do troch dní
nabehne,nenabehlo
- cez vianoce som bol bez tv,lebo v digi nikto cez sviatky nepracoval
- po sviatkoch som osobne návštívil digi firmu a prišli na to,
že mi zabudli aktivovať kartu
Teraz mi vypisuje,že nemám signál.
- po osobnej návšteve mi poslali technika na pondelok a že nemusím byť
ani doma
- technik vraj bol a že už je všetko v poriadku
- prídem domov a signál opäť žiadny
- volám do digi firmy,že technik príde v stredu
- zobral som si dovolenku a technik neprišiel
- zbalil som zariadenie a osobne som navštívil digi firmu
zariadenie u nich fungovalo bez problémov
technik vraj príde ku mne v pondelok,že majú veľa roboty
a mám si skontrolovať SCART kábel a pohnúť parabolou
- z vlastnej iniciatívy som skontroloval všetko
SCART je dobrý lebo z videa do TV je to v pohode,čiže TV je tiež OK
premeral som aj koax k parabole a aj ten je v poriadku
parabolou som netočil-nie som blázon
- volám na infolinku,že mám takýto problém
vraj napíšu za mňa sťažnosť a mám počkať na technika
Ja si myslím,že je problém v parabole,ale keď technik odkázal,že je to OK
tak už fakt neviem.
Inak od inštalácie sa vôbec nesnažili zaizolovať konektor na parabole.
Tak som momentálne bez Markízy,STV a vôbec bez TV.
Asi odstúpim od zmluvy a viac nič nezaplatím,vrátim im všetko a nech mi vrátia už zaplatené peniaze.
Všeobecné podmienky Tretia časť:
"v čo najkratšom čase odstrániť poruchu nezavinenú užívateľom"
ďakujem pekne
Naposledy upravil pedantmk : 18.01.07 at 17:31