Zavrieť

Porady

Paušál skončil - čo teraz ?

Dobry den, paušal od Orange.sk skončil 18.3 , fakturačné obdobie je od 4. - do 3.dna v mesiaci, dnes je 29.3 na Zakaznickej zone je stále v kolonke paušál ktorý skončil toho 18.3. Čo to znamená, že kým nezoberiem nový, alebo to nezruším tak aj bez zmluvy beží stále ten paušál ? Viem že by som mal napísat do Orange ale je nedela a ten ich ,,Napíšte nam ,, dotazník ma fakt rozčuluje....tak ako to je? Kedy je idealny čas založit nový a ako sa zmení fakturačné obdobie ? THX
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    No mám dojem, že beží ďalší paušál..... Pokiaľ v predstihu 1 mesiaca písomne nepotvrdíš, že nebudeš v paušále pokračovať, nečinnosť sa v týchto službách berie automaticky ako súhlas....
    http://peniaze.pravda.sk/spotrebitel...eni-od-zmluvy/
    https://docs.google.com/viewer?url=h...t-20150301.pdf
    čítaj čl.4, ods.4.1! Neznamená to, že máš paušál na 2 roky - to je viazanosť, ale samotná zmluva je na dobu NEURČITÚ!
    Naposledy upravil misoft : 29.03.15 at 11:05

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Presne tak...pokračuješ v paušále.

    Ale ak chceš pokračovať aj naďalej (povedzme, že si spokojný) , tak zbehneš na predajné miesto a obnovíš zmluvu. Tento postup v sebe obnáša totiž jednu výhodu, t.j. môžeš si vziať nejaký nový mobil za akciovú cenu. Budeš mať nejakú mašinku buď :
    - do zálohy
    - alebo zbehneš do nejakého shopu, kde vykupujú mobily. Je potrebné ale vziať so sebou všetky papiere.
    Ďalšie plus je aj to, že si môžeš tie podmienky aj mierne nastaviť. Ale toto doporučujem vybavovať len a len osobne.

    Druhú variantu som už pár krát urobil. Moja cena mobilu bola povedzme 20-30 € a predal som ho za cca 100-120 €..

    Paušál si môžeš zmeniť počas fakturačného obdobia hocikedy...ALE jedine vtedy, ak ideš do vyššieho levelu-vyšší paušál-vyššie platby.
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Jurašek Zmluvu nehodlám rušit, ako píšeš ,, som,, ( nie ja, paušál je pre matku ) spokojný takže to zase podpíše na tých 15mesiacov kedže je to bez telefonu podmienky paušálu sa nezmenili, všetko ostáva po starom. Ako píšem v otázke hore, zaujíma ma ten dátum kedy to vlastne urobit, viem že som to isté riešil 15 mesiacov dozadu, ale samozrejme už neviem ako to bolo, viem len že tiež som sa vtedy čudoval nad niečim ten posledný mesiac že bol nejaký komplikovaný.....a vybavovat budem len cez e- shop , telefon neberiem, plus človek získa 1 mesiac zadarmo, návštevou pobočky by to padlo.
    lujza.j hmmm...a načo sa potrebuješ upísať na 15mes.,ved zostaň ako volný zákazník....
    Katy a R veru tak ... keď už sa chceš viazať - tak si za to dačo zober - a vtedy, keď to bude tebe vyhovovať (ak napr budeš chcieť nový telefón). Alebo ti končí viazanosťou nejaká výhoda u nich ?
    Jurašek žiadna vyhoda, klasika paušál........no práve to je už v základnej otázke spomenuté, že mi nebolo jasné čo sa stane ked paušál skončí, či sa náhodou nevráti do dávno zabudnutého ,,original,, paušálu alebo prima volby, preto som to chcel riešit zaviazaním sa na dalších x mesiacov aby podmienky zostali zachované, ale ano pravda je že ak teda aj bez zmluvy paušál v neznemenej podobe bude pokračovat, nie je dovod niečo zase upisovat a počkat ak vybehne nejaký zaujímavý phone alebo niečo ešte vyhodnejšie. vdaka
    lujza.j ja som v tcome volný zákazník..viazanosť mi skončila v novembri....pokračujem v poslednom paušále....
    Jurašek o.k teda, zajtra to ešte overím v orange chate, aj tak mám ešte jednu technickú. thx
      zbaliť

    Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

    Žabinka
    v orange to funguje tak, že keď viazanosť končí napr. 10.3., zrušiť zmluvu môžeš len 10.3. a neskôr.. ak by si zrušil skôr, platíš pokutový poplatok.. nič dopredu 1 mesiac sa nenahlasuje, a ani po skončení viazanosti nič nemusíš písať.. jednoducho treba ísť osobne do predajne, a ak nemáš záujem pokračovať ďalej, prípadne vymeniť paušál za iný, zmluvu zrušíš..
    ja som minuĺý mesiac rušila jednu zmluvu, a zistila som zaujímavý poznatok.. myslela som, že čím bližšie ku koncu viazanosti zrusím zmluvu, pokuta bude nižšia.. ale bolo mi v orange povedané, že či zrusím dva mesiace pred skončením viazanosti, alebo dva dni, výška pokuty sa nemení.. riadna blbosť, ale čo už..
    Katy a R prečo blbosť, - keď raz je tam viazanosť presne daná a sankcia pri porušení viazanosti tiež ... - netreba sa viazať!
    Žabinka neviem, myslela som, že výška pokuty sa nejako viaže k dĺžke splácania akciového telefónu.. ale mýlila som sa.. akosi logicky mi to spolu súviselo..

    jobobe je offline (nepripojený) jobobe

    Priateľ jobobe
    Do 4.apríla aktivovať nový program, nakoľko pôvodný paušál pokračuje naďalej, ale už bez akýchkoľvek bonusov a zliav. Nový program nebehne od nového účtovacieho obdobia.

    Pre nenáročných užívateľov je vhodný nulový program Šikovná voľba https://www.orange.sk/salespad/home/...k=menu_volania

    Sova5 s mesačným kreditom, ktorý použijete na volania, SMSky a MMSky do všetkých sietí v SR + navyše je tu bonus - neobmedzené volania na jedno vybrané Orange číslo https://www.orange.sk/salespad/home/...egoria/sova-5/
    Jurašek Ako som písal paušál je pre matku ( nenáročny uživatel ) a je to práve Sova 10 a tu nastáva problém, že nech som hladal ako som chcel nedokázal som nájst v nastavení v zákaznickej zone zmenu práve jedného čísla z toho neomedzeného volania a preto nakoniec asi bude musiel nový paušál s viazanostou podpísat, pretože volanie na 3 čísla neomedzene je asi bonus a teraz kedže paušál ,,zanikol,, 18.3 sa už tento v nastavení neobjavuje. Vravím zajtra skusim orange chat, uvidím čo mi na to povedia.....ale nevidím problém, paušál vyhovuje na maxa, plus ked ešte dali tých 100M internetu zadarmo k tomu, na skype stačí a podpíšem na 15mesiacov a aspon dostanem 1 mesiac zadarmo, ako bonus.

    Paušál skončil - čo teraz ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.