Zavrieť

Porady

reklamácia dioptrických okuliarov

Kúpila som si nové dioptrické okuliare ,nový rám s multifokálnymi sklami za 350 eur.Po 3 mesiacoch sa mi začalo sklo na jednej strane z rámu odliepať.Vraj ide o tvz studený spoj.V optike mi predavajúca navrhla,nakoľko vraj už tento rám nie je dostupný na trhu,riešenie,nový rám,ale samozrejme aj sklá a opať budem platiť.Ako mám postupovať,nakoľko sú okuliare v reklamačnej dobe.
ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

    Oliwa
    Požiadaj o reklamačný poriadok, ktorý majú mať na predajni vystavený a pozri, ako tam majú riešené reklamácie.
    Tri mesiace môžu, ale aj nemusia byť skutočným dôvodom nedostupnosti rámu na trhu. Seriózna optika by mala osloviť výrobcu/dodávateľa, aby Ti našli rám, do ktorého môžeš použiť existujúce sklá. Nechce sa mi veriť, že žiadny taký už neexistuje. A budem sa snažiť nepodozrievať ich, že pred 3 mesiacmi Ti úmyselne predali výbehový tip rámu, aby zarobili ešte raz... Lebo ako vieme, okuliare sú módny doplnok a aj tie podliehajú módnym trendom. A dobrá optika takýmito informáciami disponuje a ako má nové vychytávky, tak má i končiace typy rámov v akciových cenách... Môžeš ich skúsiť požiadať aj o názov výrobcu a preveriť si túto informáciu sama.
    V opačnom prípade žiadaj výmenu kompletné okuliare za kompletné okuliare v rovnakej cene, prípadne doplatiť len rozdiel.
    Odjakživa sa vady výrobkov delili na odstrániteľné a neodstrániteľné. Ak sa jedná o neodstrániteľnú vadu, máš právo žiadať výmenu tovar za tovar, resp. vrátiť peniaze. Ale to majú mať uvedené v tom ich reklamačnom poriadku, ktorý má vychádzať z OZ.
    Ak nepochodíš a chceli by na Tebe evidentne zarobiť, môžeš povedať, že podáš podnet na prešetrenie ich postupu na SOI.
    Naposledy upravil Oliwa : 25.05.15 at 21:42

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    V optike mi predavajúca navrhla,nakoľko vraj už tento rám nie je dostupný na trhu,riešenie,nový rám,ale samozrejme aj sklá a opať budem platiť.
    Predávajúcej navrhni...že maximálne DOPLATIŠ do nového rámu.
    Ak nie, domáhaj sa vrátenia sumy v plnej výške.

    reklamácia dioptrických okuliarov

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.