Zavrieť

Porady

Zle vybavena reklamacia

Ahojte, otazka najma na ludi, ktori sa vyznaju v obcianskom prave a reklamaciach ako takych.

Ako by ste z pohladu kupujuceho riesili zle vybavenu reklamaciu eshopom? Reklamaciu uznali ako opravnenu, ale poslali naspat neopraveny vyrobok s tvrdenim, ze ho opravili. Reklamovat to opat alebo podat nejaku staznost?
Mam pravo sam si zvolit, ako bude reklamacia vybavena? (Vratenie penazi, oprava atd.)

Dakujem vam za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Vratit spat a reklamovat vybavenie reklamacie.
    Zatial nemas pravo si zvolit, ako bude reklamacia vybavena.
    Patrik6666 Dakujem Ivka za reakciu. Ako by si reklamovala vybavenie reklamacie? Normalne standardne spisat reklamacny protokol ako pri beznej reklamacii alebo nieco navyse?
    ivka70 Kedze ti to posielali, odpis nasppat, ze vybavenie reklamacie nebolo prevedene a reklamovany tovar sa ti vratil neopraveny.
    A ze trvas na reklamacii, nakolko popisovane vybanie nie je realizovane (oprava)

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ja by som to poslala ako dalsiu reklamaciu. Uviedla by som v popise zavady,s poznamkou, ze zavady pravdepodobne opravene neboli.
    Ak sa ti v buducnosti este tovar pokazi, tak mas vacsiu sancu na vratenie penazi,lebo to uz bude tretia reklamacia zavady
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Patrik6666 Este otazka, existuje univerzalny reklamacny protokol, ktory k tomu mozem prilozit?
    misoft Ty nemusíš žiadny protokol prikladať. Protokol o reklamácii je povinný vydať obchod.
    Zákon na ochranu spotrebiteľa:
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250
    §18 ods. 5, ods. 8, ods.9
    Len napíšeš lajstro, že uplatňuješ reklamáciu na výrobok XYZ z dôvodu nefungovania bla-bla-bla.....
    arizona Pozri si stranku predajcu. Niektori vyzaduju vyplnenie svojho rekl.protokolu. Ak nemaju, napis iba svojimi slovami a priloz do baliku
    ivka70 Neviem, ci by to mala byt dalsia reklamacia = s novou dobou na vybavenie. Oni este tu prvu neukoncili korektne.
      zbaliť

    Jakubec je offline (nepripojený) Jakubec

    Jakubec
    Pri reklamacii je urcene, akymi sposobmi moze byt vybavena. Jeden zo sposobov je opravou opravnene reklamovaneho vyrobku. Vyber sposobu vybavenia reklamacie je na predavajucom. Pokial nevybavil predavajuci reklamaciu ziadnym v zakone uvedenym dovodom a kupujuci ma o tom dokazy (zabezpecte si pre pripadny neskorsi spor dokaz o tom, ze vrateny vyrobok nie je opraveny), moze kupujuci od kupnej zmluvy odstupit. Pisomne odstupte od zmluvy, doructe odstupenie od zmluvy protistrane a vratte zakupeny tovar (vsetko pisomne a odovzdanie tovaru pisomne potvrdene). Nasledne pozadujte vratenie kupnej ceny a nakladov na odstupenie od zmluvy.

    Zle vybavena reklamacia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.