Bol by to síce možný dôvod na jej neuhradenie, avšak v iných vzťahoch. Mobilný operátori pokiaľ viem majú aj funkciu informácií o neuhradených faktúrach, ktorú môže klient kedykoľvek použiť a asi aj bezplatne a získať presný prehľad o nezaplatených sumách.
Avšak je možné postupovať podľa §75 zákona č. 351/2011 Z,z,§ 75
Mimosúdne riešenie sporov
(1) Účastník môže predložiť úradu spor s podnikom, ktorý poskytuje siete alebo služby, v oblasti upravenej týmto zákonom, a to až po reklamačnom konaní, ak nesúhlasí s výsledkom reklamácie alebo so spôsobom jej vybavenia.
(2) Návrh na začatie mimosúdneho riešenia sporu obsahuje
a) meno, priezvisko a elektronickú alebo poštovú adresu účastníka,
b) názov a sídlo podniku,
c) predmet sporu,
d) odôvodnenie nespokojnosti s výsledkami reklamácie,
e) návrh riešenia sporu.
(3) Návrh na začatie mimosúdneho riešenia sporu predloží účastník bezodkladne, najneskôr do 45 dní od doručenia vybavenia reklamácie.
(4) Účastník a podnik môžu navrhovať dôkazy a ich doplnenie, predkladať podklady potrebné na vecné posúdenie sporu. Úrad predložený spor rieši nestranne s cieľom jeho urovnania. Lehota na ukončenie mimosúdneho riešenia sporu je 60 dní od podania úplného návrhu, v zložitých prípadoch 90 dní od podania úplného návrhu.
(5) Výsledkom úspešného vyriešenia sporu je uzavretie písomnej dohody, ktorá je záväzná pre obe strany sporu.