Zavrieť

Porady

Potrebujem poradiť s PC

Zdravím, poskladal som si počítač všetko je kompatibilné no keď ho spustím napíše mi: Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key. Skúšal som vložiť do mechaniki inštalacne cd základnej dosky a stlačil som lubovolne tlačítko, no nič a tak isto som skušal vložiť aj inštalačné cd operačneho systemu . Prosím vás poradte mi čo s tim mam robiť. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Musíš ísť do BIOSu a tam nastaviť ako primárne bootovacie médium CD drive. Potom do mechaniky vložiť inštalačné CD či DVD s inštaláciou Windowsu a ono sa to spustí samé.

    Ak tam už máš nainštalovaný Windows, tak v BIOSe prepni ako primárne bootovacie médium HDD.
    Jaro551 ano dakujem, ale ked som prvi krat spustil pc tak mi vypisalo že co mam stlacit aby som sa dostal do biosu ale ked som sa tam dostal a odisiel som z neho tak od tedy ked spustim pc tak mi to hned iba napise tu vetu: Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key tak ako sa dostanem do biosu ..? pls
    Chobot Ten výber tam je, len kým sa prebudí monitor, tak to už preskočí na ďalšiu obrazovku, preto ho nevidíš.