Zavrieť

Porady

Rychla rec

Zdravím poraďákov. Chcel by som sa opýtať. Pracujem s klientmi a dosť často sa mi stava problém rýchlej reči, ktorý by som rad riešil. Poznáte niekoho alebo spôsob riešenia. Nepredstavuje to veľký problém ,ale rád by som to riešil. Ďakujem.
Žabinka ospravedlňujem sa, iba poznámka.. ale hneď mi napadlo pri prečítaní otázky, ako sa učil pomaly rozprávať miki hric v profesionáloch..
taiko a vies pomaly dychat ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik
    skús sa sústrediť na to, ako rozprávaš. nielen čo, ale aj ako.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Trenuj doma,bud pred zrkadlom,alebo sa nahravaj.Poziadaj ludi okolo seba,aby ta upozornovali,ked zrychlis.
    Ak to nezvladnes sam, pomoct by vedel logoped.Urcite vygooglis nejakeho vo svojom okoli

    romana147 je offline (nepripojený) romana147

    romana147
    Pri rozprávaní musíš nielen rozprávat, ale aj sledovat počúvajúceho, či stíha
    rozumiet slovám
    aj rozumiet významu slov

    viktorviktor je offline (nepripojený) viktorviktor

    viktorviktor
    skúsil by som trénovať pri správach opakovaním, chytil by som rytmus

    kaivorus je offline (nepripojený) kaivorus

    radšej so servítkou, ale pravdivo, ...ten, ktorý hľadá správnosť riešenia odstranovania zdr. problémov, na rôznych úrovniach bytia... ...viac kaivorus
    Ak niekto komunikuje s klientom, musím rešpektovať jeho potenciál - schopnosť prijímať moje informácie.
    Ak nemám o tom spätnú vazbu, moje rozprávanie nemôže spôsobiť u klienta zvýšenie záujmu, a "rapocem" len pre to, aby som vypovedal to čo viem...
    Aká je potom úspešnosť pri práci s klientami?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.